BF Mars 2014
Fin mage Novalie2013! Tänkte lägga upp en snart jag med, om jag vågar.. Är fortfarande lite nojjig att jag ska bli igenkänd, eftersom att alla nära och kära inte vet än.. ;)
Fin mage Novalie2013! Tänkte lägga upp en snart jag med, om jag vågar.. Är fortfarande lite nojjig att jag ska bli igenkänd, eftersom att alla nära och kära inte vet än.. ;)
Tja, det får väl bära eller brista ^^ (OM det skulle vara så att någon av er kan identifiera mig baserat på mina kläder eller nåt kan ni väl vara snälla och låta bli att skriva det här i tråden iaf :))
De här bilderna togs igår, v14+0. Svullnaden har lagt sig så jag har lyckligtvis fått min midja tillbaka, åtminstone när man tittar framifrån ;) 
Men åh, typiskt. Jag la upp den med nya appen, verkar strula en hel del. Kan lägga upp via datorn sen!
Jag kan se min egen bild via datorn! Men jag kan prova att lägga upp den igen ändå.

Hehe, ja :) men jag pluggar nu under hösten och träffar sällan folk så jag har inte fått så många kommentarer än. Det har mest varit att när jag berättar så säger dom: "jag tyckte väl att du hade fått mage, men jag vågade inte fråga!" ;)
Tack :)
Usch vad jobbigt att ha så ont redan :( hoppas det blir bättre, eller åtminstone inte värre..
En månad till rul idag! Låt det gå fooort! ;)
Fy fan vad tråkigt att höra, stuvadvitkål. Kram!
Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .