• Pixlar

BF Mars 2014

Fin mage Novalie2013! Tänkte lägga upp en snart jag med, om jag vågar.. Är fortfarande lite nojjig att jag ska bli igenkänd, eftersom att alla nära och kära inte vet än.. ;)

• Pixlar

Tja, det får väl bära eller brista ^^ (OM det skulle vara så att någon av er kan identifiera mig baserat på mina kläder eller nåt kan ni väl vara snälla och låta bli att skriva det här i tråden iaf :))

De här bilderna togs igår, v14+0. Svullnaden har lagt sig så jag har lyckligtvis fått min midja tillbaka, åtminstone när man tittar framifrån ;)

• Pixlar

Men åh, typiskt. Jag la upp den med nya appen, verkar strula en hel del. Kan lägga upp via datorn sen!

• Pixlar

Jag kan se min egen bild via datorn! Men jag kan prova att lägga upp den igen ändå.

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Pixlar

Hehe, ja :) men jag pluggar nu under hösten och träffar sällan folk så jag har inte fått så många kommentarer än. Det har mest varit att när jag berättar så säger dom: "jag tyckte väl att du hade fått mage, men jag vågade inte fråga!" ;)

• Pixlar

Usch vad jobbigt att ha så ont redan :( hoppas det blir bättre, eller åtminstone inte värre..

• Pixlar
    Malin8803 skrev 2013-09-21 10:34:27 följande:

Vecka 16 idag. o jag känner mig inte gravid alls överhuvudtaget. skum känsla . man blir ju orolig samtidigt för man inte känner några symptom alls. men bara hålla tummar att allt e som de ska .

Jag tycker inte heller jag känner av det alls just nu.. Ingen abnorm trötthet ens! Bara magen som numera börjar kännas att den är i vägen vid diskbänken eller när jag bär på dottern..

Fladdret jag har känt tidigare har också avtagit.. Försöker trösta mig själv med att bebisen fortfarande har gott om plats där inne och att den kanske bara "gömmer sig" just nu.. Men det är svårt =/ vill känna riktiga sparkar nu!
Svar på tråden BF Mars 2014