• Anonym (undrande man)

Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt

Har tillsammans med min fru en del erfarenhet av trekanter med en extra man. En sak som jag tänder lite extra på under dessa är när vi killar kommer. Oftast skiftar vi åt på slutet med att ta henne och sedan dra ut och spruta, eller ibland så kommer en vid munnen och en där bak ungefär samtidigt. Har nu börjat fundera på att båda skulle komma i och undrar därför lite vad ni kvinnor som haft sex med flera män samtidigt föredrar. Vet att min fru inte gillar ansiktssprut och helst inte i munnen, annars är hon öppen för det mesta.

• Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt
  • Anonym (Mia)

Jag tycker det är skönast när de kommer i mig. Är så skönt å bli så intensivt knullad. Synd bara att man måste ha kondom...

• Fröken reserverad

Jag skulle inte vilja att besökande man kom inne i mig eftersom jag inte har full koll på hans övriga sexliv. Vill skydda mig så gott det går mot sjukdomar. Tanken är sexig annars men verkligheten skulle ge mig ångest.

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (undrande man)
    Anonym (Mia) skrev 2013-07-02 07:57:31 följande:
    Jag tycker det är skönast när de kommer i mig. Är så skönt å bli så intensivt knullad. Synd bara att man måste ha kondom...
    Håller med. Lyckligtvis är han vi brukar träffa en av våra bästa vänner som vi litar på till 100%. Så vi har alltid kört utan, och det förhöjer hela upplevelsen. Du har inte varit med om att båda kommit i dig utan kondom?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (undrande man) skrev 2013-07-02 08:01:47 följande:
    Håller med. Lyckligtvis är han vi brukar träffa en av våra bästa vänner som vi litar på till 100%. Så vi har alltid kört utan, och det förhöjer hela upplevelsen. Du har inte varit med om att båda kommit i dig utan kondom?

Nej, jag håller med fröken reserverad. Skulle gärna vilja men då får det vara väldigt speciella omständigheter.
  • Anonym (undrande man)
    Fröken reserverad skrev 2013-07-02 08:00:05 följande:
    Jag skulle inte vilja att besökande man kom inne i mig eftersom jag inte har full koll på hans övriga sexliv. Vill skydda mig så gott det går mot sjukdomar. Tanken är sexig annars men verkligheten skulle ge mig ångest.
    Hur skulle du vilja att de kom då?
  • missan75

Nä, det är inget för mig. Skulle känna mig utnyttjad i ett sådan situation och det är inget jag går i gång på.

Sedan kan jag tända på tanken, men det ligger nog väldigt långt ifrån vad jag vill uppleva.

• Fröken reserverad
    Anonym (undrande man) skrev 2013-07-02 08:22:32 följande:
    Hur skulle du vilja att de kom då?

Jag funderar inte så mycket på det. I min önskedröm behöver de inte komma alls.

Tänder inte på sperma helt enkelt. Så sprut i ansikte eller på bröst eller vart det nu ska vara är inget som får igång mig. Ingår inte i mina fantasier överhuvudtaget.

Går dock igång på att min man kommer i mig och tycker tanken är sexig på att flera skulle göra det men det kommer troligen aldrig att hända. Har vi sex med någon annan man är kondom ett måste.
    Reserverad står för upptagen.
  • 100kgpappa

Min fru skulle vilja att båda killarna kom samtidigt, en i fittan och en i analen, men det är sjukt svårt att få till, så vi har snackat om att båda ska spruta i analen efter varandra när vi väl får till en trekant med en killkompis till mig.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (undrande man)
    100kgpappa skrev 2013-07-02 08:55:04 följande:
    Min fru skulle vilja att båda killarna kom samtidigt, en i fittan och en i analen, men det är sjukt svårt att få till, så vi har snackat om att båda ska spruta i analen efter varandra när vi väl får till en trekant med en killkompis till mig.

Ja, bara dp är svår att få till och att synka spruten blir klart ännu svårare. Min fru är dock inget större fan av analt, men vi har kört dp några gånger. Hon gillar inte heller sprut i analen så ert alternativ det är nog inget för oss. Hoppas ni får ihop trekanten, kan rekommenderasGlad
  • 100kgpappa
    Anonym (undrande man) skrev 2013-07-02 09:21:43 följande:

Ja, bara dp är svår att få till och att synka spruten blir klart ännu svårare. Min fru är dock inget större fan av analt, men vi har kört dp några gånger. Hon gillar inte heller sprut i analen så ert alternativ det är nog inget för oss. Hoppas ni får ihop trekanten, kan rekommenderasGlad
    4-kant har vi haft många ggr, såvi är rätt rutinerade på DP, och frugan älskar att få satsen där bak!
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt