• Anonym (undrande man)

Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt

Har tillsammans med min fru en del erfarenhet av trekanter med en extra man. En sak som jag tänder lite extra på under dessa är när vi killar kommer. Oftast skiftar vi åt på slutet med att ta henne och sedan dra ut och spruta, eller ibland så kommer en vid munnen och en där bak ungefär samtidigt. Har nu börjat fundera på att båda skulle komma i och undrar därför lite vad ni kvinnor som haft sex med flera män samtidigt föredrar. Vet att min fru inte gillar ansiktssprut och helst inte i munnen, annars är hon öppen för det mesta.

• Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt
  • CleoX

Sv till Isak. Det kan hända om min make varit snäll att han får känna , eller göra rent  efter mina unga ivriga älskare. Det händer också att hane göra rent och putsa mina höga lackpumps om det är spermafläckar på dem så att inte den blanka lacken blir förstörd vilket kan hända. Lack skor och stövlar är mycket känsligare än lack och latexkläder av någon anledning. Jag gillar känslan av när killarnas sperma som de skjutit upp i sköte o rumpa rinner längs benen. Både när man kommer hem till maken eller återvänder till sitt sällskap när man smitit iväg för en påsättning. Ibland får han titta på när jag knullar, men han får aldrig vara med aktivt själv. Det är så jag vill ha det. 

• Akroman
    Anonym (Doris) skrev 2023-01-31 15:52:52 följande:

Det beror mest på var du bor i första läget.....

Passar Stockholm bättre?
  • Anonym (Isak)
    CleoX skrev 2023-02-01 11:50:23 följande:

Sv till Isak. Det kan hända om min make varit snäll att han får känna , eller göra rent  efter mina unga ivriga älskare. Det händer också att hane göra rent och putsa mina höga lackpumps om det är spermafläckar på dem så att inte den blanka lacken blir förstörd vilket kan hända. Lack skor och stövlar är mycket känsligare än lack och latexkläder av någon anledning. Jag gillar känslan av när killarnas sperma som de skjutit upp i sköte o rumpa rinner längs benen. Både när man kommer hem till maken eller återvänder till sitt sällskap när man smitit iväg för en påsättning. Ibland får han titta på när jag knullar, men han får aldrig vara med aktivt själv. Det är så jag vill ha det. 

Blir hård av att läsa...
  • Anonym (Doris)
    Akroman skrev 2023-02-01 14:44:19 följande:
    Passar Stockholm bättre?
    Nope. Snarare sämre...
  • wolf666
    CleoX skrev 2023-02-01 10:20:19 följande:

Skrev detta inlägg i FEL TRÅD tidigare. Nu hamnade det rätt.

Jag har för tillfället en fast älskare och ibland låter jag en eller två av hans kompisar få vara med, och eftersom de här är unga kåta killar som snabbt kan ladda om så blir det ofta många sprut. Deras satser är härligt lösa, mjölkiga och med mycket volym så det blir alltid mycket sperma som jag får ta emot. Jag gillar oftast inte få sperma i frisyren så när jag suger dem så sväljer jag gärna, vilket killarna älskar. Jag har heller inga problem med att de lägger första skotten i min mun och sedan drar ut och skjuter resten i mitt ansikte, bara jag slipper alltför mycket i håret. Självklart sprutar de också i både sköte och rumpa.
    På en större tillställning för inte så länge sedan, där också min unge älskare var med, tog han och hans ena kompis mig avsides och knullade mig, när jag en stund senare kom tillbaka till sällskapet och min man hade jag killarnas sperma både på mina kläder och rinnande längs mina ben och faktiskt lite i ansiktet med fast jag gjort mitt bästa för att tvätta bort det utan att förstöra sminket. Har man partners som sprutar mycket (och flera gånger) så blir det lätt lite efterarbete. Jag vet också att min man blir både tänd och sotis när han upptäcker att jag är nyknullad av killarna. Det tänder mig. 

Låter ju väldigt hett! Men du har väl redan så det räcker och blir över Cleo Tungan ute?
  • CleoX
    wolf666 skrev 2023-02-02 08:04:33 följande:
    Låter ju väldigt hett! Men du har väl redan så det räcker och blir över Cleo Tungan ute?
    Haha, jag tar för mig tills jag blir nöjd.
    kram
  • PunkPyret
    Anonym (Doris) skrev 2023-01-31 13:14:07 följande:

Jag älskar att vara tillsammans med flera män samtidigt. Ju fler ju bättre. Jag låter dom knulla alla mina hål om dom vet vad dom gör, men deras sprut vill jag ha i ansiktet eller över brösten. Blir sjukt kåt av att se när dom tömmer sina satser över mig....

Ja! att ligga på rygg och se en kille stå på knä framför mig med kuken i handen och stöna och spruta över mig... med blanka uppspärrade ögon... grymt!
  • Anonym (...)

När extra killen kommit i mig och min man tar över och fortsätter. Det där ljudet när han kör på i blötan är så vansinnigt hett.

• Anonym (Bisarrt)
    Anonym (...) skrev 2023-02-03 15:53:34 följande:

När extra killen kommit i mig och min man tar över och fortsätter. Det där ljudet när han kör på i blötan är så vansinnigt hett.

Jojo tydligen finns det folk till allt. Ni är medvetna om vilka risker ni tar? Vem vet vilka sjukdomar han som sprutat i dig har? Och både du och din man blir smittade?
  • Peris
    Anonym (Doris) skrev 2023-02-01 16:13:45 följande:
    Nope. Snarare sämre...
    Värmland?
Svar på tråden Ni kvinnor som varit med fler än en man samtidigt