CleoX skrev 2023-02-01 10:20:19 följande:
Skrev detta inlägg i FEL TRÅD tidigare. Nu hamnade det rätt.
Jag har för tillfället en fast älskare och ibland låter jag en eller två av hans kompisar få vara med, och eftersom de här är unga kåta killar som snabbt kan ladda om så blir det ofta många sprut. Deras satser är härligt lösa, mjölkiga och med mycket volym så det blir alltid mycket sperma som jag får ta emot. Jag gillar oftast inte få sperma i frisyren så när jag suger dem så sväljer jag gärna, vilket killarna älskar. Jag har heller inga problem med att de lägger första skotten i min mun och sedan drar ut och skjuter resten i mitt ansikte, bara jag slipper alltför mycket i håret. Självklart sprutar de också i både sköte och rumpa.
På en större tillställning för inte så länge sedan, där också min unge älskare var med, tog han och hans ena kompis mig avsides och knullade mig, när jag en stund senare kom tillbaka till sällskapet och min man hade jag killarnas sperma både på mina kläder och rinnande längs mina ben och faktiskt lite i ansiktet med fast jag gjort mitt bästa för att tvätta bort det utan att förstöra sminket. Har man partners som sprutar mycket (och flera gånger) så blir det lätt lite efterarbete. Jag vet också att min man blir både tänd och sotis när han upptäcker att jag är nyknullad av killarna. Det tänder mig.
Låter ju väldigt hett! Men du har väl redan så det räcker och blir över Cleo

?