• Anonym (kul)

När går ni upp på morgonen?Lägger er? Hur många timmars sömn behöver ni?

Som rubriken lyder.

Jag lägger mig oftast alldeles för sent och sover för lite, kanske bara 5 timmar per natt och går upp halv sex, börjar jobba sju.

• Svar på tråden När går ni upp på morgonen?Lägger er? Hur många timmars sömn behöver ni?
  • SoStylish

Jag brukar lägga mig runt 01-02 och gå upp runt 09-10. Oftast sover jag åtta timmar per natt.

• lövet2

Jag lägger mig vid midnatt och stiger upp någon gång mellan 6 och 7. Hur mycket sömn jag behöver beror mycket på kvaliteten på sömnen; om jag sovit någotsånär gott utan en massa uppvaknanden.

• Anonym (kul)
    SoStylish skrev 2013-07-03 20:43:09 följande:
    Jag brukar lägga mig runt 01-02 och gå upp runt 09-10. Oftast sover jag åtta timmar per natt.
    Jobbar/pluggar du eller annat?
  • Anonym (plupp)

Jag går upp sex. Går och lägger mig runt 23. Däremellan sover jag med 2-10 uppvak, då jag har barn som inte sover hela nätter.

• SoStylish
    Anonym (kul) skrev 2013-07-03 20:45:02 följande:
    Jobbar/pluggar du eller annat?
    Jag jobbar!
  • AngelOfHarlem

Jag går och lägger runt midnatt. Klockan ringer kl.06.45 vardagar och inte alls på helgerna. På helgerna brukar jag gå upp runt 9.

• solstol

Sover alltid 8-9 timmar varje natt. Somnar mellan 22.30-00.30 och vaknar mellan 7-8.30 Har sällan en tid att passa på morgonen så alarm behövs ej.

• Doktor mugg

Jag jobbar lite olika, ibland börjar jag 7.30 ibland 11 osv.. Så lägger mig olika.. Men får minst 8 timmar per natt annars funkar jag inte. Oftast mer ;) kan lätt sova 12 timmar utan problem.

• Vie

Jag sover olika beroende på årstid. 
    Sommartid sover jag omkring 7 timmar, men kan klara mig på 6 utan problem.
    Vintertid sover jag 8, nästan 9 timmar och kan inte klara mig på mindre.

Brukar somna vid 00-01 och vakna 07-08 om sommaren. Somnar kring 00 och vaknar mellan 08-09 på vintern.  

• Anonym (o)

Jag går och lägger mig 21:30-22 och väckarklockan ringer 04:40. Ofta sover jag en stund på eftermiddagen också.

Svar på tråden När går ni upp på morgonen?Lägger er? Hur många timmars sömn behöver ni?