• Anonym (snyggt)

Kvinna, bär du korta shorts?

Vad har du för kropp? Själv tycker jag att det är riktigt snyggt på smala kvinnor men inte direkt på överviktiga men smaken är ju som baken.

• Svar på tråden Kvinna, bär du korta shorts?
  • Knappamamma

Kan gå i korta hemma vid typ målande av huset men inte när jag är iväg tycker inte mina lår är tillräckligt snygga.

• Anonym (snygga ben)

Japp, gärna korta shorts..jag har jobbat för att kunna gå i dom.. Flört

• roffe

Nej jag är alldeles för fläskig med mina tvåtusen celluliter typ. Fyfan det ser så illa ut när tjockisar har shorts. Även om jag förstår att det är varmt, det är det för mig oxå, men nää inte ute bland folk.

• Tjohalia03

Nej, jag undviker helst att visa mina ben utan byxor eller strumpbyxor offentligt. Har en hel del ärr från alla äventyr när jag var liten, och några från äventyren som vuxen. Tungan ute  Det kanske inte är något andra skulle lägga märke till, men jag tycker benen och speciellt knäna ser lite halvtaskiga ut p.g.a. det.

• solstol

Ja, det gör jag! Trots bristningar, celluliter och daaaaallrande fett ;) Har dock det berömda mellanrummet mellan låren ändå, så då kanske det gör det lite mer okej? :):):):):)):

• Anonym (tjej)

Ja, i korta jeansshorts..... eller hotpants liknande svarta shorts.....

Jag är 43 år Drömmer 

• peaches101

Ja, jag använder shorts. Jag är pinnsmal och hatar mina onormalt långa ben med smala lår och stora knän

• Anonym (m)

jadå jag har flera korta shorts. är också 43 år. 

Svar på tråden Kvinna, bär du korta shorts?