• Anonym (snyggt)

Kvinna, bär du korta shorts?

Vad har du för kropp? Själv tycker jag att det är riktigt snyggt på smala kvinnor men inte direkt på överviktiga men smaken är ju som baken.

• Svar på tråden Kvinna, bär du korta shorts?
  • Catharina den stora

Nej, för jag tycker dels att det visar för mycket (och det gäller alla kvinnliga korta-shorts-bärare), och dels att det inte är estetiskt vackert längre nu när jag inte längre är helt ung eller trådsmal. En kjol som täcker knäna är mycket mer smickrande på nästan alla!

• Anonym (ehhh, ja?)

Hotpants har jag mest runt huset men shorts som slutar halvvägs ner till knäna har jag inga problem med. Är rätt lång och smal och har aldrig tänkt tanken att det inte skulle funka. Shorts ner till knäna tycker jag snarare att det är svårt att hitta...

• cosinus

Jag har ett par galet korta shorts som jag har hemma på tomten samt om det är något mindre noga, typ att ungarna har fotbollsmatch eller så. Men dessa skulle jag aldrig gå på stan i eller åka till jobbet i. Det gjorde jag när jag var 20 men nu känner jag mig gravt överårig för det :)

Halvkorta shorts, typ halva låret kan jag ha precis var och när som helst.

Jag är smal och vältränad.

• Anonym (Eva)

Ibland, har ett ärrigt knä (någon skrev om ärr), men varför skulle det hindra mig? Benen är skitsnygga ändå.

• Anonym (haha)
    solstol skrev 2013-07-03 21:33:36 följande:
    Ja, det gör jag! Trots bristningar, celluliter och daaaaallrande fett ;) Har dock det berömda mellanrummet mellan låren ändå, så då kanske det gör det lite mer okej? :):):):):)):
    Vem fan vill ha ett glapp mellan benen längst upp!? Ser ut som man knullat en tjur X antal gånger -.-
  • Anonym (fuuult)

Nej, inte annat än på sommarstugan...tycker att shorts är fuuult, på de allra flesta! Även om jag är smal så vill jag inte ha dem , hellre då en kjol.
    Kollegan på jobbet har jeansshorts, och hennes blekfeta lår får mig att må illa...Kräks alltså det ÄR inte snyggt! Fattar inte hur hon kan komma till jobbet med dem... 

• Gubbas

Har korta shorts hemma på tomten eller på utlandssemetern, skulle aldrig få för mig att ha det till jobbet eller på stan. Snygga ben eller inte.

• mymy

Nej det gör jag inte. Vill inte se ut som mina barn, 13 och 17 år..

• Anonym (pv)

Jag har några korta shorts men jag använder dem nästan aldrig eftersom jag inte tycker att jag kan röra mig som jag vill i dem. Till exempel kan jag inte sätta mig i skräddarställning utan att oroa mig för "insyn". Jag tycker därför bättre om längre shorts även om jag "har kroppen för" korta shorts.

• ump

Kan ha korta shorts hemma på gården. Skulle kanske kunna tänka mig att åka en snabbis till affären med det också.. Men inget jag skulle gå på stan i eller ha i allmänhet. Jag är smal och vältränad.

• Vapor

Köpte precis ett par korta rosa shorts till min fru, för sexigt och hon klär i dem! Frågan är hur ofta jag får se henne i dem av kommentarerna att döma här.

• Svansjön

Ja jag har korta shorts. Har långa och väldigt smala ben. Har jätte svårt att hitta jeans som passar mig, alla är pösiga. Är 170 lång och måste ha xs, 25-26 i byxstorlek för att det ska vara tight. Skinnstövlar går inte alls att köpa, kan gömma mycket i skaftet isf :)

• solstol
    Anonym (haha) skrev 2013-07-04 01:05:24 följande:
    Vem fan vill ha ett glapp mellan benen längst upp!? Ser ut som man knullat en tjur X antal gånger -.-
    Du missade min ironi, ser jag :)

Är ju dock svårt att göra något åt hur ens kropp är byggd liksom...
Svar på tråden Kvinna, bär du korta shorts?