• mjaoooo

Hur få 3 månaders baby att skratta ?

Hej! Min dotter är snart 3 månader och hon ler och ''pratar'' för fullt :) En gång fick min kille henne till att skratta, alltså skratta på riktigt :P
    Men nu vad man än gör nu så skrattar hon inte så där som hon gjorde , jag vet ju att hon kan nu ;) Så hur får ni era babysar att skratta? Och inte bara le och säga aaahhh ^^

• Svar på tråden Hur få 3 månaders baby att skratta ?
  • FruMa

Min dotter är tre månader idag. Vi har också bara hört det en gång. Men har även hört att de kan skratta och sedan inte "kunna/orka" skratta mer förrän om någon månad..

• viseversa

Min unge skrattade när hon var 2mån första gången. Jag har det på film. Haha jag gjorde ett roligt ljud så hon skrattade. Dock funkade det inte nästa gång. Nu är hon 3,5 mån och skrattar mer och mer. Idag rökte det bara med att pappa visade sig när hon låg i sitt babygym för att hon skulle skratta. Ibland räcker det med småsaker.

• eliljeholm

Min dotter skrattade första gången när hon va 3,5 månad, har försökt att få henne att skratta som då, och nu vid 9 månader kom det igen, annars har det mest varit lite "fejk" skratt :)

Svar på tråden Hur få 3 månaders baby att skratta ?