Hjälp! Har blivit gubbsjuk! Hur botar man det?
Hej Familjeliv! Jag är en gubbe född på 40-talet så jag är nog äldst här. Jag är pensionär och änkeman sedan snart 40 år tillbaks, och gifte aldrig om mig. Vi hann aldrig få några barn. Först efter att min fru gått bort alldeles för ung var jag deprimerad, sen blev jag lite för gammal för att bry mig om det där med fruntimmer utan trivdes bäst själv.
Nu på ålderns höst verkar såren ha läkt lite och jag har börjat titta efter kvinnor igen. Nu till mitt skamliga problem. Damer i min egen ålder finner jag inte attraktiva, utan jag tittar på alldeles för unga tjejer. Runt 20 någonstans. Korta shorts, snäva linnen, unga snygga kroppar blir jag attraherad av och tittar på. Det är denna sommar det har börjat så jag får väl hoppas på sämre väder.
Nu vill ju inte dessa småtjejer ha en gammal gubbe på snart 70 som man och jag vill inte ha dem heller, jag är inte pedofil men jag gillar att titta på söta flickor. Speciellt en liten dam, hon är runt 20 tror jag, bor ensam med sitt barn och jag har hjälpt henne med en del karlgöra i lägenheten. Hon är jättesöt och trevlig och jag är nog förälskad i henne.
Inte på riktigt men i fantasin. Hon är 20 jag är snart 70 det kan inte bli något och jag skulle aldrig försöka något men i fantasin, oj oj oj.
Finns det något piller mot gubbsjuka? Jag vill inte vara gubbsjuk resten av livet. Kanske något piller som minskar lusten? Det finns ju piller mot allt nu för tiden så något mer effektivt än kalla duschar borde ju finnas. Det känns jobbigt och jag äcklas lite av min egen sexualdrift. Varför kan jag inte titta efter damer i min egen ålder?