• Annikadahl

De boende inhägnade innergården där alla pissade

Var på Landskronafestivalens andra dag. Hör och häpna de hade inhägnat  provisoriskt innergården där alla pissade så det gick inte att komma in där.

Istället fanns det ett annat ställe i en sån gammaldags pitoresk gränd en bit bort(som inte gick att inhägna) som blev piss-stället för kvinnorna som inte gillade bajamajorna. Polisen försökte först ställa sig där och stoppa det men efter en stund brydde de sig inte eftersom så många gjorde det. Till och med festivalfunktionärer gjorde det. 

Märkligt att alla hittade till ett och samma ställe igen. Kan inte ha varit kul att bo i början av den lilla smala gränden där alla pissade. Det var liksom gathus med entrer ut mot gatan.  

Varför tror du det blev så att alla så snabbt hittade till ett och samma ställe? 
  • Svar på tråden De boende inhägnade innergården där alla pissade
  • Ramlösa

Jag tycker nog att man borde ha bättre omdöme en stå/sitta i gränder och uträtta sona behov. Dessutom är det böter på det

• Zizzy Zimsson

Herregud vad du är tröttsam. Finns det inga andra tankar i din hjärna än pissa-i-gränder-dilemmat? Blir du inte uttråkad på dig själv? Obestämd

• Annikadahl
    Ramlösa skrev 2013-07-07 16:19:56 följande:
    Jag tycker nog att man borde ha bättre omdöme en stå/sitta i gränder och uträtta sona behov. Dessutom är det böter på det
    vadå vad ska man göra då om köerna till bajamajorna är långa och man måste tömma blåsan. man måste ju göra det så ingen ser en...
  • Mineralvatten

ts nu har du startat två trådar om detta, räcker det inte nu?
    det är väl självklart att de inhängnar sin gård eftersom folk som du sätter sig där och pissar, skulle jag med gjort, med elstängsel dessutom.

• Mineralvatten
    Annikadahl skrev 2013-07-07 16:23:11 följande:
    vadå vad ska man göra då om köerna till bajamajorna är långa och man måste tömma blåsan. man måste ju göra det så ingen ser en...
    man ställer sig i kön innan man blir så vrålpissnödig.
  • Zizzy Zimsson
    Mineralvatten skrev 2013-07-07 16:25:06 följande:
    Två? Om det hade varit så väl. Det finns minst 10 trådar, snarare 20 trådar från TS i ämnet.  Kräks
  • Annikadahl
    Mineralvatten skrev 2013-07-07 16:25:06 följande:
    det är väl självklart att de inhängnar sin gård eftersom folk som du sätter sig där och pissar, skulle jag med gjort, med elstängsel dessutom.
    Jo det är väl klart men du får det att låta som om det är onormalt att göra det. Igår när jag gick ner i den där andra gränden själv stötte jag på tre andra kvinnor som också skulle pissa där samtidigt. Vi pratade lite och de var från landskrona och var ett gäng lärare. 

De tyckte precis som jag att det är inte schysst att göra det men man bryr sig inte när man måste kissa då är man ju glad att det finns ett ställe där man kan göra det där ingen ser en.  
  • Mineralvatten
    Annikadahl skrev 2013-07-07 16:30:56 följande:
    Jo det är väl klart men du får det att låta som om det är onormalt att göra det. Igår när jag gick ner i den där andra gränden själv stötte jag på tre andra kvinnor som också skulle pissa där samtidigt. Vi pratade lite och de var från landskrona och var ett gäng lärare. 

De tyckte precis som jag att det är inte schysst att göra det men man bryr sig inte när man måste kissa då är man ju glad att det finns ett ställe där man kan göra det där ingen ser en.  
    ja det är onormalt att kissa i en gränd tycker jag om man inte är hund eller barn.
  • Annikadahl
    Mineralvatten skrev 2013-07-07 16:37:50 följande:
    ja det är onormalt att kissa i en gränd tycker jag om man inte är hund eller barn.
    Du som uppenbarligen inte skulle kunna gör så (påstår du) varför tror du att 100 tals kvinnor både ungdomar till vuxna av alla dess slag väljer att göra det då. Och på ett och samma ställe?
  • Ramlösa
    Annikadahl skrev 2013-07-07 16:30:56 följande:
    Jo det är väl klart men du får det att låta som om det är onormalt att göra det. Igår när jag gick ner i den där andra gränden själv stötte jag på tre andra kvinnor som också skulle pissa där samtidigt. Vi pratade lite och de var från landskrona och var ett gäng lärare.  De tyckte precis som jag att det är inte schysst att göra det men man bryr sig inte när man måste kissa då är man ju glad att det finns ett ställe där man kan göra det där ingen ser en.  

Känns som onormalt beteende eller försenad 2 ålder
Svar på tråden De boende inhägnade innergården där alla pissade