varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,
Behover nagot att gora ett tag...
Igår hände det ingen förälder vill råka ut för. Jag kom in på min sons rum för jag hade slut på folköl och det som inte får hända hände HAN SURFADE PÅ FLASHBACK!!
Jag visste från början inte vad flashback var men som allting annat Billy surfar på så googlade jag det! 
Det visade sig vara någon form av knarksida där folk var positivt inställda till knark och massa reklam för lagligt hash överallt! Detta väckte givetvis såklart mina misstankar och jag började undra om min Billy röker knark?
Helgen därpå när Billy var borta hos sin farmor (min mamma) så genomsökte jag hans rum och hittade till min stora förskräkelse en påse med något som såg ut som växtdelar och luktade väldigt starkt så jag konforterade Billy när han kom hem. Det värsta av det värsta hände: Billy rökte marijana erkände han för mig. Jag har aldrig i mitt eller Billys liv varit så besviken på honom!
Hur ska vi kunna gå vidare? Borde jag polisanmäla honom? Borde jag ringa hans lärare och be honom hålla koll på Billy så han inte knarkar i skolan? Borde han få fortsätta på idrotten? Kan knarkandet ha skadat honom så mycket?
Jag vill härmed uppmana alla föräldrar att kolla era tonåringars webbhistorik när dom inte är hemma DET KAN VARA FÖRSTA SYMPTOM PÅ ATT DOM RÖKER KNARK!!!!!!!!
Ar trott, kan ha missat nagot.