• Björn Bär

varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,igår hännde det ingen förällder vill råka ut för. Jag kom in på min sons rum för jag hadde slut på folk öl och det som inte får hännda fick hännda hännde HAN SURRFADE PÅ FLASCHBACK!!

Jag viste inte från början vad flaschback var men som alting annat Billy surrfar på så gogglade jag det! Cool

Det visade sig vara nån fårm av knark sida där folk var possitivt in stälda till knark och massa reklam för lagligt hash över allt! Detta väkte givetvis så klart mina mistankar och jag började undra om min Billy röker knark?

Helgen där på när Billy var borta hoss sin farmor (min mamma) så genom sökte jag hans rum och hittade till min stora för skräkelse en påse med någåt som såg ut som växt delar och lucktade välldigt starkt så jag konforterade Billy när han kom hemm. Det värrsta av det värrsta hännde: Billy rökte marijana erkännde han för mig. Jag har alldrig i mitt eller Billys liv varit så bessviken på honnom!

Hur ska vi kuna gå vidare? Borde jag polis anmäla honnom? Borde jag ringa hans lärare och be honnom hålla kåll på Billy så han inte knarkar i skolan? Borde han få fortsätta på idråtten? Kan knarkanndet ha skadat honnom så mycket?

Jag vill här med upp mana alla förälldrar att kolla era ton åringars webb historik när dom inte är hemma DET KAN VARA FÖRSTA SYMPTOM PÅ ATT DOM RÖKER KNARK!!!!!!!! Död

• Svar på tråden varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,
  • Anonym (?)
    Anonym (suck) skrev 2013-07-07 23:21:54 följande:
    Jag hittade 43 st stavfel, och 13 felaktiga särskrivningar. Inget av det speciellt roligt.

orka räkna ? 
  • Anonym (suck)
    Anonym (?) skrev 2013-07-07 23:27:48 följande:
    orka räkna ? 
    Tja, nåt ska man ju göra. Jag gillar siffror och statistik.
  • Anonym (?)
    Anonym (suck) skrev 2013-07-07 23:33:58 följande:
    Tja, nåt ska man ju göra. Jag gillar siffror och statistik.
    jajo

man kan undra vad ts ska göra 
  • Anonym (?)

undrar oxå vem det eg var som rökte den där majjan och surfade på flashback

• Lindsey Egot the only one

Är det redan fredag. Jag har ju inte ens hunnit missa tisdagen ännu.

• MLB

Behover nagot att gora ett tag...

Igår hände det ingen förälder vill råka ut för. Jag kom in på min sons rum för jag hade slut på folköl och det som inte får hända hände HAN SURFADE PÅ FLASHBACK!!

Jag visste från början inte vad flashback var men som allting annat Billy surfar på så googlade jag det! Cool

Det visade sig vara någon form av knarksida där folk var positivt inställda till knark och massa reklam för lagligt hash överallt! Detta väckte givetvis såklart mina misstankar och jag började undra om min Billy röker knark?

Helgen därpå när Billy var borta hos sin farmor (min mamma) så genomsökte jag hans rum och hittade till min stora förskräkelse en påse med något som såg ut som växtdelar och luktade väldigt starkt så jag konforterade Billy när han kom hem. Det värsta av det värsta hände: Billy rökte marijana erkände han för mig. Jag har aldrig i mitt eller Billys liv varit så besviken på honom!

Hur ska vi kunna gå vidare? Borde jag polisanmäla honom? Borde jag ringa hans lärare och be honom hålla koll på Billy så han inte knarkar i skolan? Borde han få fortsätta på idrotten? Kan knarkandet ha skadat honom så mycket?

Jag vill härmed uppmana alla föräldrar att kolla era tonåringars webbhistorik när dom inte är hemma DET KAN VARA FÖRSTA SYMPTOM PÅ ATT DOM RÖKER KNARK!!!!!!!!

Ar trott, kan ha missat nagot.

Svar på tråden varning alla förälldrar,,,,,,,,,,,,