Min man har slutat älska mig.
Måste bara få skriva av mig lite...
För ca 1 månad sedan kom min man till mig och sa att han inte längre älskar mig, inte älskar mig som sin fru längre utan mer bara som en bra vän. Han påstår sig ha tagit upp detta tidigare flera gånger, men enligt mig så har han inte förklarat det på detta sättet utan mer "jag är trött på detta" "det här e fel" och " nån dag kanske ja inte kommer att känna samma sak för dig som nu" men han har inte berättat att hans känslor börjar försvinna så detta kom självklart som en käftsmäll för mig. Vi har doc kommit överens om att han ska försöka få tillbaka sina känslor för mig (genom att umgås mer och att ja ska förbättra mig med städning matlagning och se lite bättre ut med träning osv) men än en månad senare så har han forfarande inte börjat älska mig igen, så vi kom överens att han istället ska fokusera på att älska mig som en vän då han kände att han blev påtvingad att få känslor för mig eller pussa mig, så kanske den andra kärleken börjar växa igen när vi kan börja skratta tillsammans och hitta på saker tillsammans. Men allt känns så himla jobbigt för mig, för ja vet inte hur ja ska bete mig då ja inte bara kan gå fram o pussa o krama honom när ja vill eller hur ja vill, ja vågar heller inte säga till vad ja tycker i vissa situationer då ja är rädd att han ska bli sur eller irriterad o då inte börja älska mig igen. Jag känner bara att ja vill bort, bort från allt, ja orkar inte vill bara gråta varje dag men vill inte visa mig svag, Inte nog med det... Om vi ska skilja oss, vem ska då vilja ha mig ? en skild 26 årig tjej ? o hur blir det nu dah med barn? ja vill juh ha barn innan 30! detta e något som skrämmer mig vi har varit gifta i 3 år o tillsammans i 5 år men har inga barn, känns nästan som ja önskar att vi aldrig hade träffats, vi jobbar på samma jobb hur kommer det bli? jag är så fruktansvärt förkrossad o känns som om ja förlorat allt till och med min identitet!!
Vad ska ja göra? någon som har nått tips ?
förlåt för det långa inlägget men har inte pratat med någon i min omgivning om detta då ja skäms för mycket behöver verkligen hjälp! :'(