KiK
Hur vanligt är det med nakenbilder över KiK
Hur vanligt är det med nakenbilder över KiK
Men ladda ner Kik på din egen mobil istället? Fattar inte problemet?
Vad har jag för nytta av den på hennes mobil?
Men ladda ner Kik på din egen mobil istället? Fattar inte problemet?
Kik finns inte för datorer. Då får du prova Skype.
Då vet jag problemet eftersom det inte framgick att din mobil inte kan ladda ner Kik.
Har du NMT mobil?
Då vet jag problemet eftersom det inte framgick att din mobil inte kan ladda ner Kik.
Har du NMT mobil?
Bluestacks, vad är det? Är det något program jag bara kan leta upp och ladda ner.Var du lustig nu?
Nä, en helt vanlig som de såg ut innan smartphones (med knappar och relativt liten skärm), fast nyare modell.
Jag fixar inte det där med touchskärm och jag avskyr formatet på smartphones, som att ha en stor knäckebrödsskiva i fickan.
Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att skriva om sex och skicka bilder på KIK.. Visst det kändes lite busigt när man var 14-15 att skriva med någon tjej men nu känns det bara så töligt.
Bättre med riktig action istället för att sitta hemma och fantisera ihop något dravel.
Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att skriva om sex och skicka bilder på KIK.. Visst det kändes lite busigt när man var 14-15 att skriva med någon tjej men nu känns det bara så töligt.
Bättre med riktig action istället för att sitta hemma och fantisera ihop något dravel.