• Anonym (Batman)

KiK

Hur vanligt är det med nakenbilder över KiK

• Svar på tråden KiK
  • Anonym (Mannen)

Men ladda ner Kik på din egen mobil istället? Fattar inte problemet?

Tom Araya skrev 2015-09-10 14:54:03 följande:

Vad har jag för nytta av den på hennes mobil?

• Tom Araya
    Anonym (Mannen) skrev 2015-09-10 15:22:10 följande:

Men ladda ner Kik på din egen mobil istället? Fattar inte problemet?

Jag trodde det var uppenbart....jag använder pc, inte telefon. Min telefon klarar inte sådant.
  • StringKillen
    Lahall skrev 2015-09-10 14:34:03 följande:

Kik finns inte för datorer. Då får du prova Skype.

Jo det finns för datorer. Om du använder bluestacks så kan du använda kik på datorn!
  • Anonym (Mannen)

Då vet jag problemet eftersom det inte framgick att din mobil inte kan ladda ner Kik.

Har du NMT mobil?

• Tom Araya
    StringKillen skrev 2015-09-10 15:28:39 följande:
    Jo det finns för datorer. Om du använder bluestacks så kan du använda kik på datorn!
    Bluestacks, vad är det? Är det något program jag bara kan leta upp och ladda ner.
    Anonym (Mannen) skrev 2015-09-10 15:30:38 följande:

Då vet jag problemet eftersom det inte framgick att din mobil inte kan ladda ner Kik.

Har du NMT mobil?

Var du lustig nu?
    Nä, en helt vanlig som de såg ut innan smartphones (med knappar och relativt liten skärm), fast nyare modell.
    Jag fixar inte det där med touchskärm och jag avskyr formatet på smartphones, som att ha en stor knäckebrödsskiva i fickan.

• StringKillen
    Tom Araya skrev 2015-09-10 15:36:12 följande:

Bluestacks, vad är det? Är det något program jag bara kan leta upp och ladda ner.Var du lustig nu?

Nä, en helt vanlig som de såg ut innan smartphones (med knappar och relativt liten skärm), fast nyare modell.

Jag fixar inte det där med touchskärm och jag avskyr formatet på smartphones, som att ha en stor knäckebrödsskiva i fickan.

Japp! Det är som att du har Android på datorn!
  • Tom Araya
    StringKillen skrev 2015-09-10 15:38:08 följande:
    Japp! Det är som att du har Android på datorn!
    Okej. Då ska jag leta upp det.

Startar man då Blustacks innan man startar KiK?
    Jag vill inte ha något som påverkar hela datorns funktion.
  • Ungakillen95

Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att skriva om sex och skicka bilder på KIK.. Visst det kändes lite busigt när man var 14-15 att skriva med någon tjej men nu känns det bara så töligt.
    Bättre med riktig action istället för att sitta hemma och fantisera ihop något dravel. 

• Anonym (Strange)
    Ungakillen95 skrev 2015-09-13 22:34:30 följande:

Förstår inte hur folk kan tycka det är kul att skriva om sex och skicka bilder på KIK.. Visst det kändes lite busigt när man var 14-15 att skriva med någon tjej men nu känns det bara så töligt.
    Bättre med riktig action istället för att sitta hemma och fantisera ihop något dravel. 

Men gör det då och låt de som gillar Kik leka där. Man kan inte förstå allt och om det här är en av sakerna du inte förstår så kan du få det jobbigt i livet...
  • Ungakillen95
    Anonym (Strange) skrev 2015-09-13 23:08:49 följande:
    Men gör det då och låt de som gillar Kik leka där. Man kan inte förstå allt och om det här är en av sakerna du inte förstår så kan du få det jobbigt i livet...
    Nej tycker bara det är patetiskt när ett gäng medelåldersmän som inte ens kan skapa ett textdokument försöker hänga med i svängarna och ska sexchatta på KIK och byta bilder. 
    Men det känns väl jättebusigt och spännande när dom flesta här är mentalt 13år och tänker med ballen Kräks