Första barnet - BF Mars 2014
Fick mitt plus idag :) kan inte tro det !!!!
Fick mitt plus idag :) kan inte tro det !!!!
Taack :)
Har också bf 28 mars o är också 24 år o första barnet :)
Hmm.. jag frågade bm o hon sa att om man är i vecka 8 (7+2)exempelvis så menas det man har börjat på en ny vecka som är vecka 8, men har gått 7 fulla veckor o 2 dagar. Då frågade jag henne om jag ska läsa på nätet ellet är appen om vecka 7 eller 8, o då sa hon 8. Hon sa ett bra exempel att om vi börjar i en ny veckodag en tisdag i vecka 42, så har det gått 41 fulla veckor och en dag, men det är fortfarande vecka 42. Så fick jag det förklarat, hjälpte det något?
Var hittar jag bild tråden ? O vad heter den?
Tack :)
måste få fråga : har någon utav er gått upp i vikt redan?
jag är i vecka 8 o har nästan gått upp 4 kg !!! har panik !!
någon?
Jo men 4 kg ?! Åh..hur tjock kommer jag bli? Någon mer ?
en annan fråga som gör mig orolig. det gör ont i på höger sida, ungefär där äggstocken är.
har gjort det under hela den tid jag varit gravid fast inte konstant utan då och då. o nu håller det i sig mer, det typ som pulserande värk o endast på höger.
någon som vet? kan man gå till gynakuten ? eller anser dom att man är för löjlig?
IIdag gör det mer ont o håller i sig. Det är inte hugg utan pulserande o det drar
Är hos gynakuten nu. jätte nervös. Vi vill utesluta att det inte sitter något i äggstocken. Vet du varför man har ont i den äggstock man ägglossat så långt efter som i vecka 8 ?