• Anonym (Nyfiken)

Kvinnor: Varför var ni otrogna?

Det här är lite en dold kukstorlekstråd. Det påstås av vissa här att många kvinnor är otrogna för att de vill ha en man med större kuk. Hur är det med det egentligen eller finns det faktiskt andra orsaker (mitt eget svar är glasklart) och jag är nyfiken på vad era anledningar var.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Varför var ni otrogna?
  • Tik Tak
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-07-10 13:57:04 följande:
    Det här är lite en dold kukstorlekstråd. Det påstås av vissa här att många kvinnor är otrogna för att de vill ha en man med större kuk. Hur är det med det egentligen eller finns det faktiskt andra orsaker (mitt eget svar är glasklart) och jag är nyfiken på vad era anledningar var.

Du kommer att får höra en massa bortföklaringar om varför dem bedrar sinna partners här.
  • Tik Tak

Bortföklaringar till otroget svineri är något otrogna eller någon som varit det är bra på för att föröka att rationalisera och berättiga sveket åtminstonde för sig själv du kommer att få se exempel på det här.

• Anonym (mindre)

Blev förälskad. Han jag var otrogen med hade för övrigt betydligt mindre än min kille...

• Tik Tak
    Anonym (mindre) skrev 2013-07-10 14:40:29 följande:
    Blev förälskad. Han jag var otrogen med hade för övrigt betydligt mindre än min kille...

Du blev förälskad det är nog den vanligaste sättet att försöka att berättiga det otrogna sveket.
  • Anonym (mindre)
    Tik Tak skrev 2013-07-10 14:44:18 följande:
    Du blev förälskad det är nog den vanligaste sättet att försöka att berättiga det otrogna sveket.

Säkert. Till skillnad från andra så berättade jag om förälskelsen för min partner före jag var otrogen och frågade om han ville göra slut men det ville han inte. Sade att jag nog inte kunde låta bli den andre ändå och han sade att vi får se hur det blir. Så det var fortfarande fel och otrohet men iaf inga lögner inblandade.
  • Anonym (gf)

Jag var tack och lov otrogen när jag satt fast i ett destruktivt förhållande. Utan otroheten hade jag aldrig klarat att ta mig ur det förhållandet. - det blev min väckarklocka och min startgas till ett bättre liv.

• Anonym (för att komma ur)

Jag var otrogen mot min senaste kille för att komma ur ett väldigt destruktivt förhållande som inte var bra för mej. Han hade våldtagit mej, fast han ljög för mej så visste jag innerst inne att han hela tiden gick bakom ryggen på mej och inte var ärlig, han var alkoholist och har enorma problem på många sätt. Så jag var otrogen med ett ex eftersom jag visste att det då skulle ta slut. 

Killen jag hade före det var jag aldrig otrogen mot trots att vi hade det dåligt sista åren. Jag tänkte aldrig tanken på att vara det eftersom han var och är en bra kille även fast vi växte i från varandra och inte hade det bra.  

Så har jag en bra kille som är "vettig" så är jag absolut inte otrogen. Men har jag ett förhållande med en skitstövel så kan såna sidor komma fram i mej. 

• Kolibri12

Annat: De gånger jag varit otrogen i en relation har jag efteråt insett att  jag inte kunde/ville motstå den andre eftersom jag egentligen ville lämna den relation jag befann mig i. En slags väckarklocka. I det närmaste konsumerad av skuld och ånger har jag berättat vad jag gjort, stod inte ut med att den man som älskade mig skulle leva i ovisshet, tro att jag var så där fantastisk som han trodde. De ville förlåta men jag lämnade, relationen var över. Har inte gått till en annan man utan har varit singel en period. I nuvarande relation känner jag mig fri att träffa andra, men det är en helt annan situation jag inte tänker gå in på här.
    Så nej, vara otrogen för att söka en större kuk har aldrig funnits i min sinnevärld.  

• Tik Tak
    Kolibri12 skrev 2013-07-10 21:27:16 följande:
    Annat: De gånger jag varit otrogen i en relation har jag efteråt insett att  jag inte kunde/ville motstå den andre eftersom jag egentligen ville lämna den relation jag befann mig i. En slags väckarklocka. I det närmaste konsumerad av skuld och ånger har jag berättat vad jag gjort, stod inte ut med att den man som älskade mig skulle leva i ovisshet, tro att jag var så där fantastisk som han trodde. De ville förlåta men jag lämnade, relationen var över. Har inte gått till en annan man utan har varit singel en period. I nuvarande relation känner jag mig fri att träffa andra, men det är en helt annan situation jag inte tänker gå in på här.
    Så nej, vara otrogen för att söka en större kuk har aldrig funnits i min sinnevärld.  

Är du otrogen nu eller.
  • Anonym (Stina)

Jag bara kände för det, helt enkelt. Var inget fel på killen men jag ville ha flera samtidigt.

Svar på tråden Kvinnor: Varför var ni otrogna?