• Anonym (Nyfiken)

Kvinnor: Varför var ni otrogna?

Det här är lite en dold kukstorlekstråd. Det påstås av vissa här att många kvinnor är otrogna för att de vill ha en man med större kuk. Hur är det med det egentligen eller finns det faktiskt andra orsaker (mitt eget svar är glasklart) och jag är nyfiken på vad era anledningar var.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Varför var ni otrogna?
  • Kolibri12
    Tik Tak skrev 2013-07-10 22:08:46 följande:

Är du otrogen nu eller.
    Gissade nästan att du skulle dyka upp och fråga Tik Tak...det beror på definitionen av otrohet. I alla otaliga otrohetstrådar upprepas mantrat om "den man älskar". Jag håller med. Men jag älskar inte min partner och han älskar inte mig. Ingen av oss vill ha sex med den andre sedan länge och har det inte heller. Han får gärna ligga med halva stan om han vill, mig gör det inget. Och ja, jag har haft sex utanför denna relation. Denna gång utan känsla av skuld.
  • Tik Tak
    Kolibri12 skrev 2013-07-10 22:17:57 följande:
    Gissade nästan att du skulle dyka upp och fråga Tik Tak...det beror på definitionen av otrohet. I alla otaliga otrohetstrådar upprepas mantrat om "den man älskar". Jag håller med. Men jag älskar inte min partner och han älskar inte mig. Ingen av oss vill ha sex med den andre sedan länge och har det inte heller. Han får gärna ligga med halva stan om han vill, mig gör det inget. Och ja, jag har haft sex utanför denna relation. Denna gång utan känsla av skuld.

Varför stanna kvar i en sån relation för.
  • Kolibri12
    Tik Tak skrev 2013-07-10 22:23:37 följande:

Varför stanna kvar i en sån relation för.
    Bra fråga. Svaret är barnen, rätt eller fel. Än har ingen av oss velat ta steget att bryta riktigt, men det kommer, oklart när.
  • Anonym (Nyfiken)

Alltså någon måste väl ha varit otrogen för att de vill ha en större kuk eller vad säger du RK ? 

• Med Lem
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-07-11 18:13:26 följande:
    Alltså någon måste väl ha varit otrogen för att de vill ha en större kuk eller vad säger du RK ? 

Eftersom det är svårt för kvinnan att få reda på verkliga data ang av kvinnan upplevd kukstorlek innan otroheten är ett faktum så är det svårt att se att storleken kan vara ett vanligt skäl till otroheten.

Möjligen till fortsatt sex med en viss man.
  • Anonym (s)

En kombination av alla utom att jag ville ha en större kuk. Min kille har stor kuk, men han ville aldrig använda den sas så det var ju föga nytta för mig - jag ville ha kärlek, bekräftelse och sex öht eftersom vi inte haft sex på fyra år. 
    Dessutom är han elak emot mig, respekterar mig inte, misshandlar mig fysiskt och psykiskt, låter mig inte sova om nätterna, bryr sig bara om sig själv, utnyttjar alla i sin närhet och lät mig inte ha vänner. Nu har en av hans bästa vänner skiljt sig och vi umgås mer med honom och ja, han är som min kille(de bra sidorna), förutom att han är snäll och visar respekt för andra, och har en fin personlighet, så självklart är jag hellre med honom. Jag behöver det.

Det har ingen betydelse vad killen har för storlek på kuken, jag är såpass tight att det inte gör skillnad för mig.

• Anonym (Jagohan)

Jag började tänka på att dejt någon annan för att jag ville prova en man med större kuk. Nu har jag träffat en annan man ett par gånger (inte haft sex än) och insett att det handlar mer om bekräftelse och att få känna det där pirret igen.

• Anonym (Jagohan)

Tillägg: min man har gett mig tillåtelse att träffa andra.

• missan75

Han jag var tillsammans med hade enorm, jättestor. Han jag var otrogen med hade betydligt mindre. Rätt liten till och med. Orsaken är komplicerad och det var länge sedan men han med mindre hade jag mitt livs bästa sex med.

• Reservationspris

Man är otrogen för känslan, såklart! Får ett sånt rus i hela kroppen när man är otrogen. Går inte att beskriva för det är så underbart. Känns som om man svävar på moln.

• Reservationspris

Oj, såg nu att tråden var till kvinnor. My bad!

• missan75

Reservationspris; tror du det är någon skillnad?

• Anonym (bättre sex)

Storleken på kuken hade inget med det att göra. Älskaren hade mycket mindre, men var mer skicklig. Sexet var bättre helt enkelt.

• Anonym (Flera)

Spänning, bekräftelse, attraktion.

• Reservationspris
    missan75 skrev 2013-11-24 17:54:22 följande:
    Reservationspris; tror du det är någon skillnad?
    Vadå skillnad? TS tråd riktade sig till kvinnor, inte till män.
  • Anonym (Koala)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-07-10 13:57:04 följande:

Det här är lite en dold kukstorlekstråd. Det påstås av vissa här att många kvinnor är otrogna för att de vill ha en man med större kuk. Hur är det med det egentligen eller finns det faktiskt andra orsaker (mitt eget svar är glasklart) och jag är nyfiken på vad era anledningar var.

Har bara varit otrogen när jag inte känt tillräckligt för den jag var ihop med.
Svar på tråden Kvinnor: Varför var ni otrogna?