• Anonym (StinaLisa)

Varför gör CocaCola så här? Namnen på flaskorna ger mig problem med killen :-(

Min kille blir sur varje gång jag köper en cocacola-flaska med en killes namn på. Han påstår att jag inte respekterar honom, att hans vänner tycker att han är en toffel som accepterar att jag har en annan mans namn på den flaska jag dricker ut och han tycker att jag är otacksam mot honom och hans familj. 
    Jag tänker sällan på vad det står på den flaska jag köper men efter några rejäla utskällningar och en örfil så har jag slutat helt med cola.
    Hur tänkte cocacola där egentligen? Har de ingen tanke på oss som hamnar i problem på grund av detta med namn på flaskorna?
    Jag är så himla ledsen och känner mig så kluven och förvirrad. Förstår inte hans reaktion.  

• Svar på tråden Varför gör CocaCola så här? Namnen på flaskorna ger mig problem med killen :-(
  • Anonym (burk)

du får väl börja köpa cola på burk då slipper du namnproblemet eller bara köpa flaskor med tjejnamn

• Dr Mupp

Det är inget fel på dig och inget fel på coca cola. Din pojkvän däremot är en misshandlade idiot och du bör lämna honom direkt innan han gör nått värre.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Apmor2

wutt??

kanske var lika bra att du sluta dricka cola, det är ju föga nyttigt.

Men din partner har problem, inte coolt att bete sig så. Ni borde testa parterapi eller nåt. 

• Anonym (humlan)

Det är ju inte cocacolas fel att din kille misshandlar dig. Lämna honom.

• Apmor2
    Dr Mupp skrev 2013-07-11 21:18:42 följande:
    Det är inget fel på dig och inget fel på coca cola. Din pojkvän däremot är en misshandlade idiot och du bör lämna honom direkt innan han gör nått värre.
    misshandlande idiot???

Han är svartsjuk, inte har han väl misshandlat henne?, eller ts?? 
  • Apmor2
    Anonym (humlan) skrev 2013-07-11 21:21:03 följande:

Det är ju inte cocacolas fel att din kille misshandlar dig. Lämna honom.

svartsjuka är inte misshandel.
  • Anonym (sniffer)

Känns som om helgen började tidigt här...

• Anonym (StinaLisa)

Men varför ska de absolut ha dessa namn på flaskorna? 
    Och varför blir min kille så jävla arg? Jag förstår verkligen inte den reaktion detta genererar hos honom.  

• roffe

En normalt funtat vuxen människa skulle snarare reagera på allt socker i colan än vad det står för namn på etiketten skulle jag tro. Det är reklam. En rolig grej. Kan man inte hantera det så är man nog inte helt redo för ett förhållande.

Jag antar ni är väldigt unga? Vad händer om någon visar sig naken i tv eller på film, blir det storbråk då för någon tittade på tuttar eller magmuskler tro? Vad händer om en kompis ger någon av er en kram, har ni varit otrogna då?

Prata med din kille och fråga om han tänker mogna lite snart.

Och det är inte coca colas fel att ni är upprörda och har problem, jag tror ni behöver prata ut om var era gränser går för saker och se om det verkar vettigt ur bådas synpunkt.  

Jag ville först skriva "haha fin trolltråd" men såg sedan att den ligger i känsliga rummet så då antar jag att ni bara har ett ganska, tyvärr, omoget problem. Som går att lösa om man lyssnar på varandra, låter varandra tala till punkt, tänker, resonerar, pratar lite till och sedan kommer man fram till en gemensam lösning.

Lycka till! 

Svar på tråden Varför gör CocaCola så här? Namnen på flaskorna ger mig problem med killen :-(