• Anonym (fundersam)

Kan man ha sex öppet när hunden ligger bredvid?

Kan man ha sex eller onanera när hunden ligger bredvid och "tittar på" utan att det ska låta perverst? Jag vill INTE ha djursex och jag VET att det är olagligt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-12 15:47
    Eller sex och sex. Visst sex är det ju, men det handlar mest om att onanera öppet. När hunden ligger i närheten....

• Svar på tråden Kan man ha sex öppet när hunden ligger bredvid?
  • Fiskarn

Så länge hunden inte är delaktig så är det väl skit samma! Onanera på bara ;)

• Anonym (fundersam)
    Fiskarn skrev 2013-07-12 15:52:06 följande:
    Så länge hunden inte är delaktig så är det väl skit samma! Onanera på bara ;)
  • Masken84

Skulle känns obehagligt att ha hund/ katt spädbarn i samma rum när man har sex. Skulle inte kunna slappna av alls och speciellt inte när de tittar!

• McStride

Djursex är inte olagligt i Sverige, endast om djuret lider eller blir tvingat på något sätt.

• Mamori

Nej det är inte olagligt och känns det okej för dig så är det helt okej. Hunden kan väl gå därifrån om den tycker att det blir obehagligt på något sätt?

• Inchthing

Fråga den om det är ok... 

• illerthriller

Nej då kan hunden dö :o nejmen allvarligt, de bryr sig inte... det är inte olagligt med djursex heller f.ö 

• Anonym (M)

Jag har både onanerat och haft sex med hund i samma rum - två hundar till och med ibland. Det kändes inte helt bekvämt om jag ska vara ärlig men dom låg där och sov som om ingenting hände. Tror inte att hundar förstår vad som sker, men visst det känns inte helt okej ändå.

Att matte eller husse låter lite annorlunda är väl enda skillnaden för hunden, men varför.....nej det tror jag inte.
    Det är bara vi människor som känner att det känns "fel" att ha göra det i samma rum. 

• Mamori
    illerthriller skrev 2013-07-12 17:14:28 följande:
    Jag undrar om det skulle klassas som djurplågeri att lägga satsen i ögat på en hund? 

Ja det skulle det för det svider... samma om du petar hunden i ögat med lite chili.
    Anonym (M) skrev 2013-07-12 17:17:20 följande:
    Jag har både onanerat och haft sex med hund i samma rum - två hundar till och med ibland. Det kändes inte helt bekvämt om jag ska vara ärlig men dom låg där och sov som om ingenting hände. Tror inte att hundar förstår vad som sker, men visst det känns inte helt okej ändå.

Att matte eller husse låter lite annorlunda är väl enda skillnaden för hunden, men varför.....nej det tror jag inte.
    Det är bara vi människor som känner att det känns "fel" att ha göra det i samma rum. 

Eller så förstår de men bryr sig inte eftersom det är en naturlig grej för dem

Svar på tråden Kan man ha sex öppet när hunden ligger bredvid?