• Anonym (hjälp)

är jag blockad på facebook ?

hej Familjeliv !

jag har en tid umgåtts med en manlig bekant och vi har så att säga varit på g ... kändes riktigt bra förutom att vi den senaste tiden inte setts så mycket ... vi har varit vänner på facebook sedan vi började dejta men för några dagar sedan när jag skulle gå in på hans profil hittade jag den inte ? hans namn dyker inte upp i sökfältet och jag ser inte några av hans kommentarer och på chatten är hans namn mörkt och det går liksom inte att klicka på namnet för att se hans profil ...

undrar om han har blockat mig eller inaktiverat kontot ? när jag gogglar på hans namn  och facebook så får jag upp en träff men när jag klickar på länken står det "

Materialet är inte tillgängligt för tillfället
    Sidan du söker kan inte visas för tillfället. Den kan vara tillfälligt inaktiv, länken du klickade på kan vara inaktuell eller så har du inte tillåtelse att besöka sidan.
    betyder detta att han har inaktiverat kontot ? Glad eller att han har blockat mig ? när jag gogglat hans facebook tidigare har det inte varit såhär utan då har man sett hans profil ...

tacksam för hjälp !  känns jobbigt!
  • Svar på tråden är jag blockad på facebook ?
  • Thotis90

Du är blockerad. Om han hade inaktiverat sitt konto hade det stått:"Det här kontot har inaktiverats. Bara du kan se xxxxx på din vänlista. Du har möjlighet att ta bort xxxxx".

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Anonym (hjälp)

hmm fast när jag gogglar på hans namn och får fram det där meddelandet är jag utloggad från facebook ... tidigare (innan jag blev blockad /han inaktiverade kontot) så fick man fram hans profil precis som vanligt med profilbild och annat ! vad betyder det ...

• Queenie70

Du är fetblockad. Att du ser honom i sökresultatet på google är en helt annan grej.

• Litet My

Du är blockad,om du ber nån annan söka på hans namn så hade de sett hans profil, men som blockerad kan du inte se den.

• Anonym (a)

Fråga någon av dina vänner om dom kan söka på hans namn i Facebook och se om de hittar honom?

• Enedius

Kan också vara ett bugg.. För jag blev själv blockrad felaktigt när ingen av jag eller hon jag snacka med har blockat varandra. Facebook bug troligen!Obestämd

Svar på tråden är jag blockad på facebook ?