Hur får jag han att "gå ner" & gå loss på mig?
Behöver hjälp.
Har träffat en kille som aldrig går ner på mig? jag har gått ner på han 2-3ggr under tiden vi dejtat nu ca 3 månader. Vi båda gillar spontansex, och överallt och när som. han är typ kåt gämt.. väldigt lätt tänd och tännder väldigt mkt på mig vilket är bra. och jag på på han :)
han säger att han gillar och ge, framförallt om han tkr om någon. han skriver sex saker iblan om att "gå ner" osv. men inget händer? ibland "slickar" han på andra saker o säger flirtigt "jag kan slicka, kolla" osv.. men alltid blir man fingrad och sedan påsatt o sedan klart? varje gång..
han har alltid verkat lite osäker på sig själv med sen första ggn vi hade sex. Han sa det var ett tagsen, och sen kom han väldigt väldigt fort och skämdes massor. Han brukar komma rätt fort nästan vaje gång vi har sex men jag har sagt att detta inte är något problem för mig oh att jag gillar hela sexet ändå osv. Han verkar alltid nojjig ändå över det. säger aldrig när han kommer osv, trots att jag bett han o säga till? han låter inget heller. helt tyst. bara jag som stönar hela tiden? han har även sagt att han vart med om hemska tjejer då han väl gått ner o slickat. sen var det ca 1,5 årsen han slickade någon sist och att han nog är lite "ringrostig" på d i dagsläget.
Har sagt att jag älskar o bli slickad o pulla o så. och han säger då att han skall göra det på mig. men aldrig händer det något? förstår inte? är han rädd eller osäker på att slicka? eller vad är det.. har frågat han men han säger inget på den saken... samma sak när vi pratat om vf vi inte släpper loss då vi båda vill det, då säger han jag vet inte?
fattar inennting. och ja tycker detta börjar bli lite jobbigt.. jag har inget emot att ge han, ja älskar o suga, och jag vet att jag är bra på det ockå.... men hur får jag han att göra mer på mig??? vill att vi ska kunna koppla av o så. men känns inte som det går just idagsläget?? :/
HJÄLP KILLAR!