• Anonym (-)

Hur får jag han att "gå ner" & gå loss på mig?

Behöver hjälp.

Har träffat en kille som aldrig går ner på mig? jag har gått ner på han 2-3ggr under tiden vi dejtat nu ca 3 månader. Vi båda gillar spontansex, och överallt och när som. han är typ kåt gämt.. väldigt lätt tänd och tännder väldigt mkt på mig vilket är bra. och jag på på han :)
    han säger att han gillar och ge, framförallt om han tkr om någon. han skriver sex saker iblan om att "gå ner" osv. men inget händer? ibland "slickar" han på andra saker o säger flirtigt "jag kan slicka, kolla" osv.. men alltid blir man fingrad och sedan påsatt o sedan klart? varje gång..

han har alltid verkat lite osäker på sig själv med sen första ggn vi hade sex. Han sa det var ett tagsen, och sen kom han väldigt väldigt fort och skämdes massor. Han brukar komma rätt fort nästan vaje gång vi har sex men jag har sagt att detta inte är något problem för mig oh att jag gillar hela sexet ändå osv. Han verkar alltid nojjig ändå över det. säger aldrig när han kommer osv, trots att jag bett han o säga till? han låter inget heller. helt tyst. bara jag som stönar hela tiden?      han har även sagt att han vart med om hemska tjejer då han väl gått ner o slickat. sen var det ca 1,5 årsen han slickade någon sist och att han nog är lite "ringrostig" på d i dagsläget.

Har sagt att jag älskar o bli slickad o pulla o så. och han säger då att han skall göra det på mig. men aldrig händer det något? förstår inte? är han rädd eller osäker på att slicka? eller vad är det.. har frågat han men han säger inget på den saken... samma sak när vi pratat om vf vi inte släpper loss då vi båda vill det, då säger han jag vet inte?

fattar inennting. och ja tycker detta börjar bli lite jobbigt.. jag har inget emot att ge han, ja älskar o suga, och jag vet att jag är bra på det ockå.... men hur får jag han att göra mer på mig??? vill att vi ska kunna koppla av o så. men känns inte som det går just  idagsläget?? :/

HJÄLP KILLAR!       

• Svar på tråden Hur får jag han att "gå ner" & gå loss på mig?
  • Anonym (kl)

Mycket snack o liten verkstad..

Fråga honom? Har du sagt att du vill bli slickad?

Du är fräsch o så?   

• Anonym (SUCK)

Haha.... alltid lika roligt när man läser liknande trådar, det verkar liksom som om det är helt förbjudet att snacka om sex med sin partner och säga hur man vill ha det eller vad man tycker om... är det så förbannat pinsamt lr ?

ÖPPNA TRUTEN FÖR INGEN ÄR TANKELÄSARE !!!! 

• lollat

Be om det. Om jag ligger med en kvinna, och gör det regelbundet då hon frågar om oralsex så har jag aldrig sagt nej. Speciellt inte om hon ger det tillbaka.

• Anonym (-)

1. JAG HAR sagt att jag gillar att bli slickad. har sagt flera ggr då han "kåtat upp mig med ord" att jag önskar det inträffade för jag älskar det. har även sagt att jag tror han är grym på det för han kysser så bra o slickat bröst o allt annat så sjukt bra. hjälper det, ? nej..

om någon är fräsh så är det jag. hygien är prio 1 för mig alltid. vill lukta gott o va fräsh hela tiden. framförallt där nere och det har han sagt också då han gjort annat på mig.

BLIR SNART ARG, vafan ska han alltid få komma men inte jag?? kommentarer om "du kan få suga nåt" osv ibland. men han kan aldrig slicka mig

ÄR DET OSÄKERHET ELLER VA ÄR DET??          

• lollat
    Anonym (-) skrev 2013-07-15 18:14:00 följande:

1. JAG HAR sagt att jag gillar att bli slickad. har sagt flera ggr då han "kåtat upp mig med ord" att jag önskar det inträffade för jag älskar det. har även sagt att jag tror han är grym på det för han kysser så bra o slickat bröst o allt annat så sjukt bra. hjälper det, ? nej..
    om någon är fräsh så är det jag. hygien är prio 1 för mig alltid. vill lukta gott o va fräsh hela tiden. framförallt där nere och det har han sagt också då han gjort annat på mig.

BLIR SNART ARG, vafan ska han alltid få komma men inte jag?? kommentarer om "du kan få suga nåt" osv ibland. men han kan aldrig slicka mig

Be om det under samlaget, eller föreslå 69:an t.ex!!
  • Anonym (SUCK)
    Anonym (-) skrev 2013-07-15 18:14:00 följande:

Ja då vill han ju förmodligen inte göra det heller....
  • lollat
    Anonym (SUCK) skrev 2013-07-15 18:15:30 följande:
    Ja då vill han ju förmodligen inte göra det heller....
    Varför utgår du ifrån det? Har en tjej bett mej om nånting under sex-akten har jag aldrig sagt nej.
  • Anonym (SUCK)
    lollat skrev 2013-07-15 18:24:57 följande:
    Varför utgår du ifrån det? Har en tjej bett mej om nånting under sex-akten har jag aldrig sagt nej.
    För att jag fattar det som att han säger och skriver det till henne men gör aldrig det på henne...
  • Anonym (Mia)

Får lite dåliga vibbar av killen, så som du beskriver det. Han verkar vara väldigt ung och osäker? Om du är väldigt kär i honom så får du nog kräva bättring om du ska stå ut! Han tycks behöva läras upp ordentligt. Alla killar gillar ju tyvärr inte att slicka. Det där med att han inte gjort det på länge låter som en kass bortförklaring. Att han säger " titta, jag kan slicka" låter i mina öron rätt töntigt och antändande faktiskt.

• Anonym (Kille)

Sätt dig på hans ansikte och styr dig själv dit du vill ha honom, det gillar jag iaf..! Glad

• Anonym (...)
    Anonym (Kille) skrev 2013-07-15 18:34:34 följande:
    Sätt dig på hans ansikte och styr dig själv dit du vill ha honom, det gillar jag iaf..! Glad
    Låter mer som ett övergrepp i mina öron.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (...) skrev 2013-07-15 19:33:44 följande:
    Låter mer som ett övergrepp i mina öron.
    Verkligen inte, det är grymt sexigt och tjejen kan styra som hon vill....!  
  • Anonym (Oskuld?)

Jag tror du har lägrat en oskuld som här på FL skulle ha fått de ständiga råden "säg inget" eller "säg du är ringrostig" ..

Svar på tråden Hur får jag han att "gå ner" & gå loss på mig?