• hyresgast

Sexsibility...

Jag har funderingar på att gå på Sexsibilityfestivalen som hålls i Öland. Läste om det och är tydligen en festival där man utforskar ens sexualitet genom bl.a Tantra. Verkar vara väldigt spännande med intressanta workshop. Jag vet dock inte om det är värt det eller inte, kostar trots allt 5500 för en vecka. Är det någon som har varit på den festivalen tidigare och vill dela med sig sina erfarenheter? Är det värt pengarna? Är det givande?  Är det lätt att träffa någon där som man kan utforska tillsammans med? Får man ligg med andra ord?..lhaha. Ser man folk ha sex lite här och var? Och slutligen finns det någon kvinna som har tankar på att åka dit, vill du isf åka med mig?

Hör av er! 

• Svar på tråden Sexsibility...
  • Ellianne

Jag har inte varit på festivalen förut men på flera workshops. Det har enligt min mening alltid varit värt pengarna. Mycket roligt, spännande & utvecklande. Om du hittar någon att ha sex med är ju svårt att svara på men människor att utforska med hittar du garanterat överallt. Känner du inte till det här med Sexsibility alls sen tidigare så lovar jag att du åker ifrån festivalen med många nya erfarenheter och en utvidgad definition av vad sex är :)

Jag kommer att åka den här sommaren. Till viss del som volontär.

Hoppas du kommer med. Jag har svårt att tro att du kommer att ångra det.

Kram!

• MikNis

Tror det är samma klientel på sexibility som springer på "new age" mässor och intresserar sig för personlig utveckling.

Problemet är att dessa tillställningar (sexibility)  inte lockar de som verkligen skulle behöva det.

• MikNis
    hyresgast skrev 2013-07-17 21:59:12 följande:
    Ingen mer som har lite erfarenheter att dela sig av med?
    På vilket sätt skulle andras erfarenheter hjälpa dig?

Kolla upp sexibilitys hemsida och se om det är något för dig.
    Och läs om deras samarbetspartner och workshopsledare.

Förresten du verkar väldigt fokuserar på sex. 
    Ser man andra ha sex?
    Får man ligga ?  

Alltså är det bara lite fitta du vill ha.

Då är det nog enklare och billigare att åka på en charterresa...

• Anonym (monkey)
    MikNis skrev 2013-07-17 21:58:46 följande:
    Tror det är samma klientel på sexibility som springer på "new age" mässor och intresserar sig för personlig utveckling.

Problemet är att dessa tillställningar (sexibility)  inte lockar de som verkligen skulle behöva det.

Nej bara sunkiga individer som har huvudet i stjärnorna och äckliga rastaflätor fulla med kvalster.  :/
  • Ellianne
    MikNis skrev 2013-07-17 21:58:46 följande:
    Tror det är samma klientel på sexibility som springer på "new age" mässor och intresserar sig för personlig

Ja, ska man generalisera så är du nog inte så långt ifrån sanningen. Men vilka är det som du anser behöver det bättre ?
  • hyresgast
    MikNis skrev 2013-07-17 22:09:58 följande:
    På vilket sätt skulle andras erfarenheter hjälpa dig?

Kolla upp sexibilitys hemsida och se om det är något för dig.
    Och läs om deras samarbetspartner och workshopsledare.

Förresten du verkar väldigt fokuserar på sex. 
    Ser man andra ha sex?
    Får man ligga ?  

Alltså är det bara lite fitta du vill ha.

Då är det nog enklare och billigare att åka på en charterresa...

Åhh, människor likt dig gör mig varm i kroppen.  Om du inte har något positivt, varför yttra sig överhuvudtaget. Gubben lilla, varför, vad och hur är inget som jag känner behov att förklara mig för dig. Men börjar förstå varför du aldrig besökt festivalen;tack för den goda gärningen  från dnså att man slipper träffa personer som bara drar ner stämmningen.
  • hyresgast
    Ellianne skrev 2013-07-17 21:47:29 följande:
    Jag har inte varit på festivalen förut men på flera workshops. Det har enligt min mening alltid varit värt pengarna. Mycket roligt, spännande & utvecklande. Om du hittar någon att ha sex med är ju svårt att svara på men människor att utforska med hittar du garanterat överallt. Känner du inte till det här med Sexsibility alls sen tidigare så lovar jag att du åker ifrån festivalen med många nya erfarenheter och en utvidgad definition av vad sex är :)

Jag kommer att åka den här sommaren. Till viss del som volontär.

Hoppas du kommer med. Jag har svårt att tro att du kommer att ångra det.

Kram!
    Vill du åka tillsammans då?;)
Svar på tråden Sexsibility...