• studentbruttan29

Vill du, vältränad man/kille,vara tillsammans med en mullig/stor tjej??

Jag undrar om du som vältränad man/kille kan och vill vara tillsammans med en mullig/stor tjej?

Om nej, i så fall varför? 

• Svar på tråden Vill du, vältränad man/kille,vara tillsammans med en mullig/stor tjej??
  • roffe

Nu är jag kvinna men ja jag tror absolut det är möjligt. Man blir inte kär i en midja utan i en person. Sen tänder man kanske på olika saker och så. Min sambo är underviktig och ajg är överviktig. Om han tränar och går upp 15 kilo i muskler så är vi fortfarande tillsammans. =)

• Nyfikna72

Klart man kan det men det är nog fler som gillar smala tjejer så man kanske får leta lite mer bara...... Jag är kille, förvisso inte särskilt vältränad men inte stor heller men jag föredrar nog mulliga tjejer.

• viseversa

I mitt och sambons förhållande stämmer det. Jag är tjockos(än så länge) och han är smal och har snygg kropp. Men när jag slutat amma ska jag börja på itrim igen.

• Krafs
    roffe skrev 2013-07-17 16:27:13 följande:
    Nu är jag kvinna men ja jag tror absolut det är möjligt. Man blir inte kär i en midja utan i en person. Sen tänder man kanske på olika saker och så. Min sambo är underviktig och ajg är överviktig. Om han tränar och går upp 15 kilo i muskler så är vi fortfarande tillsammans. =)
    Var inte så säker på det du! Vips har han hela kvarterets tjejer efter sig
  • StarStruck

I vårat förhållande är det så. Min sambo är fd bodybuilder och är inte lika tränad som då visserligen men fortf tränad.

• MadHatter
    Krafs skrev 2013-07-17 17:04:18 följande:

Och då lämnar han henne menar du? Han är bara ihop med henne i brist på bättre?
  • roffe
    Krafs skrev 2013-07-17 17:04:18 följande:
    Hehehehe ja man vet aldrig :D
  • roffe
    MadHatter skrev 2013-07-17 17:16:18 följande:

Haha ja exakt :P "hepp nu när jag är snyggare än dig så tänker jag skaffa en ännu snyggare tjej" :P

Ne jag är ganska säker i min position. Jag må vara fläskig men jag är en bra flickvän haha :D 
  • Krafs
    MadHatter skrev 2013-07-17 17:16:18 följande:

Beror ju lite på vad de har för förhållande. De kanske hänger ihop i brist på bättre? :)

• roffe
    Krafs skrev 2013-07-18 21:52:36 följande:
    Beror ju lite på vad de har för förhållande. De kanske hänger ihop i brist på bättre? :)

Haha nä så är det inte :) 
Svar på tråden Vill du, vältränad man/kille,vara tillsammans med en mullig/stor tjej??