Inlägg från: Anonym (trött 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trött 2)

Dricker vin 2 dagar i veckan- blir berusad. Är småbarns mor.

Känner igen mig, du är inte ensam!

Har EN unge som gallskriker såfort man hämtat henne från dagis, hon ska ha de o de..
    O skriker att hon är jätte hungrig ( när hon precis har ätit mellanmål på dagis) hämtar henne kl 3 varje dag.

Men så frågar man henne åt du inte mellanmål? jooo men jag är hungrig igen, okej men då går jag in o köper en macka till dig då... Nääää då gapar hon o skriker hon att hon ska ha glass o en dricka!

så jag gav upp så  jag har haft med mig macka till dagis för att jag vet vad som väntar, att hon gallskriker hela vägen till hållplatsen att hon är hungrig)  Men den mackan passar inte, för hon ska ha något från affären!

Hon vet hur hon ska skrika också, så de har kommit fram folk o frågat hur de står till!

Så jävla pinsamt!

Skrik menar jag med att de låter som någon slår ihjäl henne

• Anonym (trött 2)

orkar faktidkt inte mr en o dricla

• Anonym (trött 2)
    Anonym (Vin) skrev 2014-03-28 22:40:58 följande:
    Tack, nej har inte glömt denna tråd! Tack :) Jag har sökt hjälp. Jag dricker fortfarande 1 flaska i veckan. I vissa veckor 2 flaskor. Inget speciellt enligt läkaren, så länge jag kan hantera mig och vara normal i vanliga fall. Jag har fått diagnosen posttraumatisk stressymtom och depression.
    Jag fungerar som normalt än så länge :)

Herregud. du är du o jag är jag, vi dricler de som vi gillar :)
  • Anonym (trött 2)
    Anonym (trött 2) skrev 2014-03-28 22:45:25 följande:
    Herregud. du är du o jag är jag, vi dricler de som vi gillar :)
    dricler = dricker
  • Anonym (trött 2)
    Anonym (trött 2) skrev 2014-03-28 22:46:33 följande:
    dricler = dricker
    DÄR VAR MOBBNINGEN IGÅ,NG IGEN-----
Svar på tråden Dricker vin 2 dagar i veckan- blir berusad. Är småbarns mor.