• Lindsey Egot NO1

Besvärjelse

Hur får man bort en besvärjelse man fått.
    Jag kan i vagt minne komma ihåg att jag någon gång kom ihop mig med en tjej och hon sa att må du få olycka i livet detta är min förbannelse över dig!
    Och ja jag har haft en jäkla otur i livet och så fort vi får det bra så tar det en eller två dagar så får vi otur igen. Vi får aldrig vara riktigt lyckliga och får vi lycka säger alltid min man att vi får se hur länge den varar. Kan någon annan ta bort en förbandelse eller måste den som sa den ta bort den?

• Svar på tråden Besvärjelse
  • Selfish Geene
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-07-17 22:40:53 följande:
    Hur får man bort en besvärjelse man fått. Jag kan i vagt minne komma ihåg att jag någon gång kom ihop mig med en tjej och hon sa att må du få olycka i livet detta är min förbannelse över dig! Och ja jag har haft en jäkla otur i livet och så fort vi får det bra så tar det en eller två dagar så får vi otur igen. Vi får aldrig vara riktigt lyckliga och får vi lycka säger alltid min man att vi får se hur länge den varar. Kan någon annan ta bort en förbandelse eller måste den som sa den ta bort den?
    betala in 500 spänn på mitt bankkonto så ska jag häva förbannelsen åt dig
  • Lindsey Egot NO1
    Selfish Geene skrev 2013-07-17 22:59:54 följande:
    betala in 500 spänn på mitt bankkonto så ska jag häva förbannelsen åt dig
    Dom 500 spännen är insatta du får dom när du nått himmelriket.
  • Selfish Geene
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-07-17 23:01:12 följande:
    Dom 500 spännen är insatta du får dom när du nått himmelriket.
    ja då får du väl leva med besvärjelsen då.

Ps. Jag har precis gjort ytterligare en besvärjelse på din gamla besvärjelse så att den nu är omöjlig att bryta. O-lycka till! ds. 
  • ZaftMonkey

Självuppfyllande profetia?
    Annars kolla i gula sidorna efter något slags medium.

• Lindsey Egot NO1
    ZaftMonkey skrev 2013-07-17 23:03:29 följande:

Självuppfyllande profetia?

Annars kolla i gula sidorna efter något slags medium.

Jag vill inte gå till ett medium.

Var hos ett en gång och hon sa att min person var god men något svart var över mig, sedan tittade hon på mig som om hon sett djävulen själv och jag behövde inte betala. hon sa att jag behlvde pengarna bättre själv. Jag har drömt om saker som sedan blivit sanna, jag känner på mig saker, säger det till personerna och senare händer det. Ja det kanske bara är självuppfyllande profetsior.
  • jaghopparhögt

Det finns en ritual som går ut på att gräva ner ett personligt objekt i en grav. Jag minns inte var den kommer ifrån nu och är för full för att leta, tror även den innehöll ett djuroffer och krävde rätt knepiga fetischer.

• Lindsey Egot NO1
    jaghopparhögt skrev 2013-07-18 04:28:00 följande:

Det finns en ritual som går ut på att gräva ner ett personligt objekt i en grav. Jag minns inte var den kommer ifrån nu och är för full för att leta, tror även den innehöll ett djuroffer och krävde rätt knepiga fetischer.

Kanske en blodig tampong skulle funka. Det är ju högst personligt.
Svar på tråden Besvärjelse