Inlägg från: Apmor2 |Visa alla inlägg
  • Apmor2

Förstår inte dotterns pojkväns relation till sin mamma?

Sandra1990a skrev 2013-07-18 18:25:03 följande:
    Det låter lite som att det skulle vara incest inblandat i det hela.. han beter sig som att han skulle ha ett förhållande med sin egen mamma.. Sen att mamman inte verkar kunna ta hand om sina barn borde ju utredas.. Tycker synd om tjejen som bara verkar vilja ha ett normalt förhållande med honom.. men om han inte kan klippa av navelsträngen på sin mor så kanske han ska flytta hem igen till sin mamma.. Din dotter förtjänar en riktig KARL! =)
    Sandra1990a skrev 2013-07-18 18:39:16 följande:
    Det låter ganska snuskigt hehe :P speciellt när hon skulle smörja hans rygg XD
    du misstänker att mamman har sexuellt förgripit sin son , du finner det roligt och kallar det för ett förhållande och förminskar hans manlighet pga det?? 

Hade du tänkt så om det var en dotter med sin pappa det handlade om.

nä fy för dina inlägg.

Ts. Jag vet inte vad jag ska ge för råd, jag skulle nog låta tiden ha sin gång. 

• Apmor2
    Sandra1990a skrev 2013-07-18 20:45:40 följande:
    Men herre gud jag sa INTE att det VA incest! Det LÄT lite som det.. roligt då mena jag att jag va ironisk!
    Snacka om att förvränga allt.. klart som fan jag skulle tyckt samma sak om det var tvärtom
    jo jag vet, jag läste!
     jag förvränger inte, jag läste det du skrev och det var hemskt! 
  • Apmor2
    Moderjord skrev 2013-07-18 20:47:45 följande:
    Apmor2, ja som mamma kan och vill jag inte råda min dotter till att göra varken det ena eller det andra. Kan bara finnas där när hon vill gråta och prata. Men som mamma lider man också över att se sin dotter så frustrerad hon älskar den här grabben:'( sorglig historia det här. Att hon ifrågasätter om vi är normala eller inte....? Ja allt är relativt såklart, men det ändå "lilla" jag har sett så anser jag detta för mycket bara. Tiden får utvisa och jag kan bara finnas här för båda ungdomarna och inte värdera för mycket så det påverkar dom det förmåga vara oerhört försiktig med :)
    så är det  

Hon måste prata med honom och vara ärlig. Och så hoppas jag att det blir bättre när han flyttar! 
  • Apmor2
    Apmor2 skrev 2013-07-18 20:53:25 följande:
    så är det  

Hon måste prata med honom och vara ärlig. Och så hoppas jag att det blir bättre när han flyttar! 
    men om hon gör det tycker jag att det ska vara riktat med omsorg för honom. 

Svar på tråden Förstår inte dotterns pojkväns relation till sin mamma?