• Åsisen

Träffa nya trevliga människor !

Jag är 37 med 2 barn 15 och 2.
    Bor på gård och här finns även vår hund och våra hästar ! Bor i Skåne .
    Vill träffa nya vänner som är spontana, trevliga, glada, positiva och som älskar livet och tycker om att hitta på saker med eller utan barn, stort plus om ni såklart har barn :) OBS! Är endast intresserad av tjej vänner !
    Hör av er :)

• Svar på tråden Träffa nya trevliga människor !
  • Sandra1990a
    Åsisen skrev 2013-07-19 00:31:21 följande:
    Jag är 37 med 2 barn 15 och 2. Bor på gård och här finns även vår hund och våra hästar ! Bor i Skåne . Vill träffa nya vänner som är spontana, trevliga, glada, positiva och som älskar livet och tycker om att hitta på saker med eller utan barn, stort plus om ni såklart har barn :) OBS! Är endast intresserad av tjej vänner ! Hör av er :)
    Hej.. :)
    Åh vad mysigt med gård.. hehe såg att du hade hästar.. ÄLSKAR hästar så sjukt mycket.. Är 23 år och har sj en son på 3 år =) och 2-3 hundar... fast det e bara en som e helt min =)
  • Åsisen

Hej,

Vad roligt att du svara :) du verka glad o trevlig ! Sådana jag gillar :)

Åhhhh vad kul att du älskar hästar, de är mitt stora intresse, min passion.

Kul att dela intresse, och vad roligt med många hundar hihi men vad är fin för ras ? Tik/hane ?

• Ann-

Hej... Vi är också en familj som gillar hästar.... Vi har ingen egen gård,men rider en gång i veckan Hör gärna av dig

• Åsisen

Vad trevligt att ni oxå gillar hästar och rider 1 gång i veckan :) Skicka gärna privat meddelande så kan vi prata mer!

• Ann-

Hej. Du kan få min mail adress om du vill prata mera

Svar på tråden Träffa nya trevliga människor !