Nattuggla?
Hej nattugglor vad är de som gör att ni sitter uppe här inatt? Mycket som hänt mig sista tiden och känner mig lugnare om natten med fönstret på vid gavel och så hör jag tystnaden med endast lite hur de viner i träden.. Lugn!
Hej nattugglor vad är de som gör att ni sitter uppe här inatt? Mycket som hänt mig sista tiden och känner mig lugnare om natten med fönstret på vid gavel och så hör jag tystnaden med endast lite hur de viner i träden.. Lugn!
Jag tycker om nätter helt enkelt..så lugnt och skönt :) Varma sommarnätter tycker jag om att sitta ute också.
Dåliga rutiner. Kan inte hålla en normal dygnsrytm såvida jag inte bor hos någon som fungerar, då dras jag iaf med i det.
Så jag är vaken sena nätter, sover bort sommaren osv. Skitkul :P
Fan vad svettigt det är inne, typ 27 grader. Och så gjorde jag misstaget att dricka en kopp te. Haha xD
Har dock alltid gillat nätter mer, det är lugnt och skönt då, ingen som väsnas, skriker, bråkar osv. Det är ganska lyhört här, jag är väl en sån där som "jamen flytta till landet så om du inte tål ljud" men jag trivs inte på landet, jag får panik av att vara mitt i ingenstans. Jag har bara problem med folk som spikar i 3 timmar, folk som grälar högt och slänger omkring saker, folks barn som skriker (ja asså jag förstår att dom måste få skrika haha men det är ändå lite jobbigt).
Sen gillar jag inte när dom klipper gräset klockan sju, vem fan går upp sju när man är ledig. Om man inte har barn menar jag :P
Jag jobbar med min sambo och han är utomlands, sen föredrar jag nätter också.
Nu började det regna här också, gör inget när det är natt :)
Jag tyckte inte det var lönt att gå och lägga mig. Ska "upp" om en timme, iväg till Mallorca på semester i 2 v och blev inte färdig med packningen förrän runt 02:00 .
Är höggravid, och har sedan flera veckor tillbaka blivit helt pigg vid 1-tiden, så håller jag mig vaken tills morgondagen.. Förbereder mig nog för det som skall komma.
Men jag har det bra, äter pestospagetti och dricker iskall cola. Vad gör ni uppe nu?
Dricker sprit. Spriten nyper bäst på morgonen och man slipper alla idioter till grannar. Sen ska jag ut och lägga mig i mitt tält. Det är bäst så, så man får vara ifred någon jävla gång.