roffe skrev 2013-07-19 03:21:52 följande:
Dåliga rutiner. Kan inte hålla en normal dygnsrytm såvida jag inte bor hos någon som fungerar, då dras jag iaf med i det.
Så jag är vaken sena nätter, sover bort sommaren osv. Skitkul :P
Fan vad svettigt det är inne, typ 27 grader. Och så gjorde jag misstaget att dricka en kopp te. Haha xD
Har dock alltid gillat nätter mer, det är lugnt och skönt då, ingen som väsnas, skriker, bråkar osv. Det är ganska lyhört här, jag är väl en sån där som "jamen flytta till landet så om du inte tål ljud" men jag trivs inte på landet, jag får panik av att vara mitt i ingenstans. Jag har bara problem med folk som spikar i 3 timmar, folk som grälar högt och slänger omkring saker, folks barn som skriker (ja asså jag förstår att dom måste få skrika haha men det är ändå lite jobbigt).
Sen gillar jag inte när dom klipper gräset klockan sju, vem fan går upp sju när man är ledig. Om man inte har barn menar jag :P
mitt barn kan sova till 14.00 :D han har typ aldrig varit morgon pigg.. någon enstaka gång kanske men så fort han ser att jag sover så lägger han sig igen eller lägger sig bredvid mig hehe