• Anonym (Fläckig)

Vad är det här för bruna fläckar på min hud?

Har alltså dessa bruna fläckar på huden, de i armhålan har bleknat lite, men då tillkom de på bröstkorgen. Har även såhär på insidan av låren.
    Känner mig ful och äcklig, och vet inte vad jag ska göra åt det?

• Svar på tråden Vad är det här för bruna fläckar på min hud?
  • Anonym (Fläckig)

• Turd

Ser ut som märken efter en väldigt illasittande bh...

• Anonym (Fläckig)

Har haft de i armhålorna sen innan jag började använda bh. Det är något med huden, inte med bhn.

• SpanskaFlugan

Ursäkta att jag säger det men du ser väldigt överviktig ut. Det är troligt att det beror på förstadiet till diabetes 2 som ofta är en följdsjukdom vid kraftig övervikt.

• Anonym (Fläckig)

Det är okej, det är ju sant. Tack för hjälpen! Jag håller på att jobba på saken.

• Anonym (Fläckig)

Det är okej, det är ju sant. Tack för hjälpen! Jag håller på att jobba på saken.

• Anonym (oxå haft)
    SpanskaFlugan skrev 2013-07-19 13:38:26 följande:
    Ursäkta att jag säger det men du ser väldigt överviktig ut. Det är troligt att det beror på förstadiet till diabetes 2 som ofta är en följdsjukdom vid kraftig övervikt.
    *Ser väldigt överviktig ut*     Nu blir jag riktigt irriterad Skrikandes    Vad vet du om hur människan ser ut?
    Sånt säger man inte om man inte ser hela kroppen....

Jag har också haft sådär och för min del så försvann det när jag fick till rätt storlek på bh:n  jag använde visst för små bh:ar . För mig var det helt enkelt blåmärken

Far till en välsorterad underklädesaffär (inte Cubus eller nåt sånt) och be om hjälp att få en bra storlek.

Går bågarna av på dina Bh-ar?

• SpanskaFlugan
    Anonym (Fläckig) skrev 2013-07-19 13:45:02 följande:

Inga problem, insåg just att sambon har samma sorts fläckar så det blir till att kicka iväg honom till doktorn också. :)
Svar på tråden Vad är det här för bruna fläckar på min hud?