Blev inte bjuden på 30 års festen..
Jag skulle vilja ha lite råd och åsikter då jag kånner mig oerhört ledsen och kränkt, vi har en familj som vi o ca 10 års tid umgåtts med väldigt mycket. Vi träffas ca 2 ggr i månaden och grillar, äter middagar och umgås ihop. Vi går alltid på varandras födelsedagar , dop , och allt vad det kan vara. I går fyllde mannen i deras familj 30 år och detta firades med hyrd lokal, 40 inbjudna gäster och ett stort party. Min man blev bjuden, men inte jag och våra barn. när min man frågade om vi fick följa med så hade han motiverat det med att han tänkte bara bjuda killkompisar.. igår när mannen va där så visade det sig att han bjudit dit massor av andra familjer och deras respektive samt barn det var endast jag och barnen som inte va bjudna. tydligen hade någon kompis på festen frågat var min mans familj ar, då hade mannen svarat att vi inte var bjudna och då hade värdparet sagt att det måste va ett missförstånd för vi hade ju visst varit välkomna och tydligen hade det verkat som att de blivit väldigt generade. detta är skitsnack då han va väldigt tydlig till min man att endast han var bjuden. Är jag patetisk som känner mig upprörd ? vi skall träffa dom nästa helg på räkkväll känner inte alls för att träffa dom och sitta där och låtsas som att allt är bra då jag känner mig sviken och undrar arför just jag inte var bjuden.