• frappa

    Tjack

    Anonym (Tjack) skrev 2013-07-21 23:01:13 följande:
    Hur mår man på tjack? Är det nån skillnad om man snortar, tar det oralt eller skjuter upp det med pump genom ändtarmen?
    Du har nog kommit till fel forum för ställa sådana här frågor.
    Hur man intar sin drog, bestämmer bara anslagshastigheten, dvs hur fort det slår.
  • frappa
    Anonym (Tjack) skrev 2013-07-21 23:47:05 följande:

    Nu förstår jag inte alls.
    Om du hade förklarat vad du inte förstår.
    Så hade du kunnat få ett svar i detta inlägg.
  • frappa
    Anonym (nopps.) skrev 2013-08-13 16:58:13 följande:
    Nu lägger jag ingen värdering i vilka droger folk föredrar men att ta det via analen, gör man bara inte.
    Bruka en substans och att spruta in det i analen för bäst effekt är två saker som inte hör hemma i samma mening.
     
    Varför en del droger hamnar där, är att biotillgängligheten kan ibland vara störst där.
    Och påslaget är snabbt i änden.
  • frappa
    Anonym (nopps.) skrev 2013-08-17 04:22:25 följande:
    Jag förstår varför,jag kan däremot inte se likheten mellan att sippa på ett glas vin eller ta sig en zip pipa med att köra upp trubbiga föremål där solen inte skiner och trycka nåt mot trafiken.
    Inget man skulle få för sig att göra offentligt i sällskap av andra, hoppas jag i alla fall.
     
    Jag gillar inte penisar i röven, men en del tydligen älskar det.
    Så man ska väl inte vara för dömande i vad folk gillar i det dära hålet ;)

    Men stoppa upp nått där går snabbt, jag hade medicin ett tag som gick den vägen och jag var på nöjespark.
    Får säga det gick bra, men såklart uppskattade jag inte själva proceduren ;)
  • frappa
    Anonym (j) skrev 2013-08-22 09:40:08 följande:
    Tjack, vilken ursäkta uttrycket MEN VILKEN JÄVLA LUFFAR DROG!
    Man blir pigg, snöig , torr i munnen, ticksig, svettig, ser skabbig ut både på kroppsrörelser o utseende, nee fy man blir pundig rätt igenom....

    Visst för studen kan det väl va roligt. Men när man sen ser tillbaka på hur man betett sig o hur man såg ut så blir man ju bara äcklad.

    Tatt min beskärda del av det förr varje helg + ibland vardagar under nåra år, det är nu 8 år sen o kommer ALDRIG någonsin röra den skit drogen mer.

    Kul o minnas en tid i sitt liv där man snöat fast med att sortera garderober eller annan skit o sett luffig ut.

    Nej tack usch o blä ....
    Inget unikt med amfetamin som gör så du blir luffare eller det må nu vara.
    Låter mer som du överdrev din konsumtion, eller problem att hantera amfetaminer.
    Vad en del inte förstår om droger är att droger är inte måltiden, utan efterrätten.
    Detta är ett klassiskt fel folk gör med droger, alkohol inkluderat.

    Som jag lär mina barn, man kan inte ha roligt utan att ha tråkigt.
    För då blir det roliga "tråkigt", och et är detta som sker när man inbillar sig droger är måltiden.
Svar på tråden Tjack