• StringKillen

Stringtrosor och sånt

Hej! Jag är en kille som altid har varit nyfiken på tjejkläder. Jag började använda min systers stringtrosor vid 12 år. Jag tyckte att det var jätte skönt! Jag är nu 19 år och använder string. Det känns konstigt men ändå rätt. Vad är felet?

När jag var 14 - 15 så kom min kompis på mig att jag hade string på mig hemma hos honom. Det var då första gången han och jag hade sex. Vi har hållt på med stringtrosor och ha sex med varandra i snart 5 år. Vi har sagt att vi ska sluta. Men det leder altid till att det börjar igen. Det börjar oftast med att ena börjar ta den andra på penisen osv. Vi båda trivs med det. Men vi vill ändå inte fortsätta. Vad beror det på?

• Svar på tråden Stringtrosor och sånt
  • rufsatufsa

Varför vill ni sluta om båda gillar det? Det finns inget fel i det ni gör. Du är ung och har precis gått igenom tonåren då man lär sig att hitta sin sexualitet och experimenterar. Man lär sig vad man tänder på och vad man gillar. Dessutom tycks du ha hittat en likasinnad person vilket måste vara underbart :)

Varför du tänder på stringtrosor går nog inte att förklara men det finns fetischer för allt.

• StringKillen

Visst vi gillar det. Men han tycker att det blir för mycket så att säga. Han har aldrig kommit in i mig eftersom jag är trång och han har så stor penis. Dock gillar han när jag har string på mig :) Tips om hur han kan komma in i mig skulle uppskattas :)

• Joad

Det är inget fel. Känner igen mig i det du skriver. Började själv i samma ålder och älskade det men av någon anledning kändes det fel och jag försökte ofta intala mig själv om att klä mig i tjejkläder bara var något tillfälligt och efter varje gång tänkte jag att nu får det vara sista gången. Men det blev aldrig det och de senaste två åren har jag blivit mer bekväm med det och den där känslan har helt försvunnit. Det är inget fel och det är absolut inget att skämmas över. Har väl inga tips att komma med men det låter som ni trivs med det ni har så fortsätt med det. Tror att den där känslan av att ni borde sluta kommer försvinna med tiden.

• StringKillen

Jo kanske det. Men jag tror att han inte vill ha sex mer med mig. Eftersom han får aldrig knulla mig. Me han får stånd direkt han masserar mig :)

• rufsatufsa

Här är lite råd till dig om du behöver hjälp med att låta din partner komma in i dig.

Ladda ner analsexsguiden. Den tar inte upp allt men är bra.

• Churchil
    StringKillen skrev 2013-07-22 15:51:26 följande:

Bump!

Men bump på dig med!
Svar på tråden Stringtrosor och sånt