• wilhelm50

filmtips (runk och sugtävling xhamster)

Jag blir så kåt av att se den här filmen på x-hamster (Japanese 12 Girl Jerk and blowcontest undrar om det finns tjejer som har behållning av den här typen av sex, jag tycker den är urläcker och tjejerna går verkligen in för sin uppgift att få det att gå för killarna, vill gärna ha kommentarer tjejer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-17 03:41
    Fler kommentarer tack blir så kåt när jag tittar på den här filmen

• Svar på tråden filmtips (runk och sugtävling xhamster)
  • Anonym (...)

Tjejerna i filmen får betalt för att göra det. De är skådisar. Allt är regisserat av män som vet att män som du går igång på det (och därför utgör en marknad) och tjejerna är åtsagda att göra det som görs och se entusiastiska ut, eftersom ingen vill se likgiltighet.

Nej. Jag har ingen behållning av det alls.

• wilhelm50
    Anonym (...) skrev 2013-07-24 15:29:12 följande:
    Tjejerna i filmen får betalt för att göra det. De är skådisar. Allt är regisserat av män som vet att män som du går igång på det (och därför utgör en marknad) och tjejerna är åtsagda att göra det som görs och se entusiastiska ut, eftersom ingen vill se likgiltighet. Nej. Jag har ingen behållning av det alls.

Är du tjej eller kille, nyfiken
  • Anonym (wilhelm50)

Tycker det är så underbart skönt att tjejerna suger och slickar killarnas bröstvårtor samtidigt som dom andra tjejerna runkar och suger,speciellt en av tjejerna verkar vara expert på kuksugning,det är svårt att inte få en härlig utlösning när man tittar på den här filmen

• Anonym (wilhelm50)

Undrar hur många som här sett den här filmen som jag tycker är så häftig efter att ha läst mitt inlägg, nyfiken gärna kommentarer och erfarenheter tack.

• wilhelm50
    Anonym (wilhelm50) skrev 2013-08-05 16:54:50 följande:
    Undrar hur många som här sett den här filmen som jag tycker är så häftig efter att ha läst mitt inlägg, nyfiken gärna kommentarer och erfarenheter tack.

Inga tjejer som sett den här filmen,isåfall gärna kommentarer tack,nyfiken
Svar på tråden filmtips (runk och sugtävling xhamster)