• JPT

Vilken säng är den bästa?

Vi har en Jensen och är väldigt nöjda. Det tog ett tag för att vänja sig och i början var jag tveksam till om vi hade valt rätt, men efter några månader kändes det riktigt bra. Vi höll på velade fram och tillbaka i flera månader, men i slutändan får man nog gå på magkänslan. Det var ingen monstervariant utan den kostade väl runt 25' tror jag. 

Mina föräldrar har haft sin Jensensäng i snart femton år tror jag och den känns fortfarande riktigt bra. Den kanske inte precis som ny, men den känns absolut inte sliten på något sätt.  

• JPT
    Fiamedbarn skrev 2013-07-24 22:15:07 följande:
    Jag tyckte att den kändes lite stummare än Carpe Diem eller den dyraste Jensen-sängen. Den är inte för hård då? Jag gillar verkligen mjuka sängar men vill ju ändå ha tillräckligt stöd så att ryggen ligger hyfsat rak. Men han som sålde sängar hade själv en Jensen så det är nog ett bra tecken
    Den är inte så fluffig/mjuk som en Carpe Diem är, men jag tycker ändå att man sjunker ned bra vid axel- och höftpartiet.. Väljer du en relativt mjuk madrass eller tjockare bäddmadrass kan du ju få en relativt mjuk känsla ändå. 

Hoppas du blir nöjd vad du än väljer Glad
Svar på tråden Vilken säng är den bästa?