Inlägg från: Sängar |Visa alla inlägg
  • Sängar

Vilken säng är den bästa?

Du som köpt säng från kontinentalsäng från Mio under de senaste månaderna, hur har det gått med leveranser? Jag har nu, efter diverse lögner, ej hållna löften osv, inte ännu fått min bäddmadrass. Jag har köpt den dyraste av Mio´s sängar (Move Supreme). Leveranstiden var från början 4-6 veckor och då den levererades kom den med en bäddmadrass som var 180 då sängen var 160 (redan då hade jag känslan av att dom "bara lagt den i leveransen för att ha en med". Jag reklamerade och fick låna en och dom sa dom beställt en ny. Den skulle levereras den 5 april. Men inte kom det någon madrass inte. Det visade sig istället att den inte ens var beställd. Chefen på varuhuset i Bromma sa "hade det här hamnat på mitt bort från början så hade jag fixat det". Ehh, jaha.. så då är det mitt fel att jag klagat hos säljaren och inte hos varuhuschefen.. Suck.. Det här är bara ett problem av alla jag haft med mio som skickat skadade stolar, inte kunde leverera alla stolar samtidigt trots utlovad leveranstid etc osv osv Bolia däremot levererar allt på minuten och till en fantastisk kvalitet. Säljaren till och med ringde efteråt och frågade om allt var till belåtenhet. Men, min fråga här är ju hur ni haft det med leveranstiden på era sängar från Mio

Svar på tråden Vilken säng är den bästa?