• Fidus

Ledarskap kvalitet förbättring Någon som gått denna utbildning?

Hallå!!
    Har nu kommit in på denna utbildning, Ledarskap, kvalitet och förbättring.
    Sökte därför det är en massa kurser som tilltalar mig men jag blir inte klok på vad man "blir" och vad man kan söka för jobb med denna utbildning...
    Någon som gått denna utbildning och vad jobbar ni isf med?
    Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Ledarskap kvalitet förbättring Någon som gått denna utbildning?
  • Betula74
    Fidus skrev 2013-07-24 18:43:08 följande:
    Hallå!!
    Har nu kommit in på denna utbildning, Ledarskap, kvalitet och förbättring.
    Sökte därför det är en massa kurser som tilltalar mig men jag blir inte klok på vad man "blir" och vad man kan söka för jobb med denna utbildning...
    Någon som gått denna utbildning och vad jobbar ni isf med?
    Tacksam för svar!!
    Jag gick första året , en riktigt bra utbildning var helnöjd. Mycket intressanta kurser och mycket bra kurslitteratur och kurskompendium. Orkade dock inte jobba heltid och plugga heltid mer än ett år. Vad blir man? Ja det är frågan som jag inte blev klok av det år som jag pluggade. Ingenting är det svar som jag kom fram till förutom mycket bra kunskap som kan appliceras i alla brancher. Tycker att alla chefer skulle gå sådana här bra utbildningar. Jag tror att det är svårt att få jobb inom såväl ledarskap, kvalitet och förbättring om man inte har annan yrkeserfarenhet eller utbildning. Söker just nu chefstjänster inom vård/omsorg då jag i grunden är sjuksköterska men det faller hela tiden på att jag inte har chefserfarenhet. 
Svar på tråden Ledarskap kvalitet förbättring Någon som gått denna utbildning?