ZandraClaesson skrev 2013-10-17 20:58:45 följande:
ohja de gör jag med. och när jag väntade sonen hade jag det inprincip hela graviditeten. -_- vaknade på nätterna av att de "brann" där nere. fyy! tog olivolja och bara öste på därnere hahah.. ja nu när du säger de så när jag inte hade svamp så va jag torr mest hela tiden. jag har aldrig haft äl flytningar. inte ens nu innan jag blev gravid. oh, fobi? inte lite läskigt o inte veta om man ska må illa hela graviditeten lr inte. heh.
Jo fy svamp kan känna som man brinner där nere, jag slapp mycket besvär när jag slutade tvätta med tvål, lactacyd och bara vatten dör nere och bara använda bomulls trosor. Sex med kondom ger mig svamp, string trosor, om jag har det minsta parfymerade där. Inga hängbroflytningar här heller, det är väldigt få i så fall mer blött där nere och det har jag tolkat som mina fertila flytningar om det är helt glasklara, dom liknande fast vita vet jag inte hur jag ska benämna ens. Vet du? Jag hade en kort attack av svamp i lördags höll på att klia ihjäl mig och gyn såg att jag var smått röd i botten av något men så långt in kliade då inte, men olja är bra tom yoghurt har jag testat men Pevaryl gör det oftast mitt värre. Ja det är väl det jag oroar mig för att få hypremesis ( extremt graviditetsillamådnde) vet inte vad jag gör då, kommer säkert lida helvetes kval då men man får det finaste man kan få i sitt liv, ett barn men mitt uppe i det så är det nog fruktansvärt jobbigt när man bara kräks hela tiden.