• linnea83

Pergotime, följas åt?

Xaxxa skrev 2013-10-14 19:49:36 följande:

Det vet jag problemet är att Pergotime är slutsålt på alla Apotek och restnotat i hela landet så det verkar vara helt omöjligt att bara gå till Apoteket och hämta ut det. Försökte få ut det under 18 månader förr utan att lyckas
    Har hämtat ut pergo i 2 månader utan problem,dock i Halmstad..ska hämta ut min tredje kur imorgon inför min andra insem =).
    Kan kanske hänga på er?Har inte läst hela tråden,gör det imorn =)...Men jag och sambon är ofrivilligt barnlösa.Inga fel.Nu ska vi göra vår andra insem för att sedan göra ivf så fort vi får tid =). 
  • linnea83
    ZandraClaesson skrev 2013-10-15 21:37:27 följande:
    ajjemen fick även det bekräftat med digital :D tack!! ^^, helt till mig av lycka!
    GRATTIS!!!
    www.nattstad.se/dr%C3%B6mmenomettbarn
  • linnea83
    linnea83 skrev 2013-10-17 08:44:36 följande:
    GRATTIS!!!
    Va konstig min länk blev?Aja..
    Iaf är jag på dag 5 idag och har börjat med pergo.En halv tablett..Vul på tisdag. 
    www.nattstad.se/drömmenomettbarn
  • linnea83
    Trasan87 skrev 2013-10-21 18:35:54 följande:

Det är en hunddagisutbildning smile1.gif

men nu är jag förvirrad. Är bara på dag 10 men är sjukt sugen hela tiden och har lite trådigt flytningar :-S Det ska ju inte börja förrens om en vecka. Kan det vara något efterspök från pergon nu igen!! 
    Samma här!!Är på dag 9 bara och är också väldans sugen redan!Brukar komma privk vid äl som ska vara om 5 dagar enligt mig själv..Kände inte detta de andra 2 försöken med pergo..Nya grejer hela tiden!
  • linnea83
    Vul idag..Jag hade 5 ägg denna gång!!Svarar alldeles för bra på pergo,så kommer ej få dom mer.Tog ändå bara en halv tablett denna gången.Så ingen insem denna gång.Ska dock ta ovitrelle imorn så ska vi köra själva.
Svar på tråden Pergotime, följas åt?