Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Jag tog min sista tablett idag, ska på vul på tisdag morgon för att se om någon äggblåsa växt till, hoppas det. Sen blir det mysa i veckan :)
Vul igår, hade två fina äggblåsor en på 11 mm och en på 13 mm. Så nu blir det mysa av i veckan och förhoppningsvis blir det ägglossning i helgen och sen den LÅÅÅÅNGA väntan på BIM.
Har idag en brännande/svidande smärta i/vid livmodern. Hade ägglossning i början av vecka. Någon som känner igen detta?
Nån här som fått konstig blödning av pergotime?
Jag tog en kur och fick mens dag 40. Sen vilade jag kroppen efter den omgången men har nu fått mens dag 20!! :S Det är väldigt ovanligt för mig att ha en sådan kort cykel, har aldrig haft det i hela mitt liv.. I början trodde jag det var en mellanblödning men är på dag 4 nu och blöder mycket och har ont som jag har vid mens.. Så jag kommer börja en ny kur imorgon. Konstigt. Fler som haft det så?
Lotten: Jag blöder fortfarande (dag 6) så jag ser detta som mens och började på kuren igår. Känner mig redan svullen, trött, deppig, ont i brösten och allmänt konstig ahahha Men det är värt det :) Biverkningarna brukar lägga sig ganska direkt efter kuren ^^
Var på vul idag på cd 18 och hade en äggblåsa på 23 mm, trodde att jag redan haft ägglossning men tydligen inte....gyn trodde på ägglossning när som helst så hoppas hon har rätt. Nu blir det mysa på idag och torsdag och sen bara vänta....ska även gå till vårdcentralen om 1 vecka och ta blodprov för att se ifall progesteronet har ökat, spännande!!!
Inte gravid här! Har ägglossning typ nu skulle jag tro.