• linnn89

Pergotime, följas åt?

Härligt ett stort Grattis...

Då man minst anar det får man överraskning ..

Jag borde ju vara gravid fortfarande men men... Gud vad jag upprepar denna mening men man blir ju besviken på sig sj o jag vet att ni förstår mig...

• linnn89

Hej zandra..

Tack för att du frågar men jag har inte blivet gravid än .. Kust nu är jag såååå förskyld.. Väntar på min äl i slutet av nästa vecka :)

Hur går det för dig o din bebis i mage :)

• linnn89

Hhhh. Hej ja lite segt :)

Härligt att vara gravid önskade att jag också blir det nån gång :(
    Jag har bim på onsdag och hoppas hoppas hoppas Så mycket men kommer säkert att bli besviken :(

• linnn89

Jag är det men är LIVRÄDD för att något ska hända... Varenda lilla ont blir jag livrädd , varje gång jag är på toa o ska torka är jag livrädd... :( :( jag kan inte glädjas :( vilken vecka är du på?

• linnn89

Ja det är jag ;) men BARA i vecka 5 ungefär. Om jag nu har haft ägglossning 30 jan vilken vecka är jag på?? I vissa appar får jag vecka 5 o vissa 6 o vissa 7... Vad vet jag...

Härligt att vara långt ifrån dom här känsliga veckorna :)
    Har du fått veta vad du har pojke el flicka?

• linnn89

Oh vilken söt mage och vilken skillnad :) längtar efter sparkar...
    Härligt med en liten tjej :) jag har också en son så vi får se vad han får, bror eller syster ;)

Det med äl kan man väl aldrig veta exakt vi får se vad dom säger på VUL ... Jag tänker tjata fram ett VUL så snart så jag kan slappna av lite...

Har du stickningar/hugg i äggstock ibland??

• linnn89

Trasan är du också gravid? Grattis du berättade aldrig:/

Fick du veta kön? :)

Hade du också stickningar/hugg i äggstock ? Varför har man det ? Tänk om det beror på Fostret har stannat i äggledare?

• linnn89

Det kan vara en gravsymtom men tänk efter om du har haft det någon gång fast man brukar inte tänka på det... När man vill så gärna bli gravid är det då man börjar känna efter varenda symtom ;)

Jag har ingen aning angående Prego då jag använt metformin ;)

Hur många dagar har du nu tagit Prego? Har du varit på VUL kollat äl?

När har du bim ?

Vi håller tummarna för dig och jag hoppas verkligen att du blir gravid snaaart..

• linnn89

Trasan87 o zandra

Så ni båda har haft stickningar/hugg i äggstockar :) känns tröstande nu trodde att det inte var normalt.... mitt första gravsymtom är stickningar i äggstockar efter äl då jag har stickningar/hugg när jag har äl men det slutar efter två tre dagar men inte denna gång;)

Svar på tråden Pergotime, följas åt?