Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Trasan87 skrev 2013-10-20 17:57:47 följande:

Stort Grattis Zandra!!! smile2.gif äntligen!!!

Nu när du inte tog pergo den månaden, hade du ändå lika lång cykel som med pergo?
    Jag har ju slutat med pergo för tillfället, och undrar när man kan vänta sig äl isf :-P  

Tack ! :D ja äntligen hih ^^

jag fick positivt ältest på dag 16 precis som med pergo. plussade 11 dagar senare :p så ägget måste släppt fort heh
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-10-21 08:30:11 följande:
    oj ja det var snabbt kände du något annorlunda innan? än alla pergo fusktgravidecken man får :-P

okej skönt att veta, jag hoppas att äl är lite sen så jag hinner hem, som det ser ut nu är det just dem två dagarna jag är borta på utbildning =/

Ska köra en helt sockerfri vecka nu också får vi se om det kan hjälpa något :D   
    Hm, jag fick ömma bröst precis innan äl som med pergo men sen på äl slutade dem göra ont och med pergo så gjorde dem ont enda fram till mensen. ooc två dagar efter äl gjorde dem ont igen. då började jag ana lite att ägget kanske fäst ? och de hade den nog hehe :) 

åh de lät typiskt. vad är det för utbildning? :) 
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-10-21 18:35:54 följande:

Det är en hunddagisutbildning

men nu är jag förvirrad. Är bara på dag 10 men är sjukt sugen hela tiden och har lite trådigt flytningar :-S Det ska ju inte börja förrens om en vecka. Kan det vara något efterspök från pergon nu igen!! 
    man kan få äl jätte tidigt av pergo så för att ha lite koll är äl test bra och testa med så man vet. :)  du kommer känna massa konstigt med pergo ;) heh eller aa kan göra :P
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-11-08 11:41:01 följande:
    Vf skriver ni inte längre tjejer? Hur går det för er ??
     jo här går det bra :)  går in i vecka 8idag och även sett liten på vul med tickande hjärta :)
    hur går de för dig? :)

Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-11-08 14:25:51 följande:

Åhhhh vad härligt zandra att se.. Vilken söt liten... Vad skönt att allt är bra med dig o den lilla :)

För min del så går det väl bra.. Har min första mens nu efter mitt ma. Har haft mycket värk men nu mår jag bra... Vill bli gravid igen o snaaaaart....

Var du orolig pga att du gjorde VUL ??

ja skönt o kunna slappna av :) ska göra vul om 2veckor igen ca 21nov :). jag är med i en missfallsstudie o då vill dem ha koll helatiden. inget mig emot :) okej, skönt att de slutat. får hoppas det tar sig direkt då :)
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-11-18 09:52:49 följande:

Håller tummarna för dig Zandra!

Jag skulle fått mens i fredags, haft världens mensvärk hela helgen. Vi har varit uppe i stockholm över helgen på 65-års kalas, så har inte tänkt så mycket på det. Har ju inte ätit någon pergo den här månaden och vi missade äl med en dag. Men så gjorde jag ett test imorse på bim+3 och fick ett super starkt plus! Kan inte förstå det!!! Skrattande 

Tack! :). ååh grattis :D hur mår du?
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-11-21 19:33:50 följande:
    Tack :)
    Jag känner inte så mkt än, lite värk då och då. Ska ringa och kolla imorgon om man får göra tidigt vul, är ju så nyfiken!
    Hur går det för dig? Vilken vecka? Vad har du för symptom? :) 
    Okej, va spännande. hoppas du får göra ett snart d¨:) . Jo bara bra, var på mitt 3dje vul idag och såg liten igen och denna gången hade den små armar hihi :) ska göra vul igen i vecka 14 :)  vecka 10 imorgon.  jag är trött jämt och brösten ömmar som tusan. växt så mkt att jag gått upp två strl xD . men det tackar jag inte nej till :P sen har jag redan små sammandragningar som stör mig men dem ska inte påverka sa läkarn o han såg ingen förändring på tappen eller så heller :) 
    Vincent 080622 <3
  • Geléhallon89
    Finmamma skrev 2013-11-21 19:44:50 följande:

Måste fråga er, ngn här inne som uppöevt synstörmingar av pergotime??

Ne har du det? /:
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-12-22 07:23:05 följande:
    Hej zandra..

Tack för att du frågar men jag har inte blivet gravid än .. Kust nu är jag såååå förskyld.. Väntar på min äl i slutet av nästa vecka :)

Hur går det för dig o din bebis i mage :)
    Hej, gud så segt jag svarar. håller tummarna att det gått bra för er :) 

jo här rullar det på, :) gick in i vecka 21 idag och har gjort rul och vi väntar en dotter :)
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
Svar på tråden Pergotime, följas åt?