Pergotime, följas åt?
Hhhh jo det är så spännande men när man väl testet och det bli negativt då blir jag ledsen o arg:) jag har lust att testa nu :) hhh
Hhhh jo det är så spännande men när man väl testet och det bli negativt då blir jag ledsen o arg:) jag har lust att testa nu :) hhh
Är på dag 30 idag och känner inget speciellt.. Ska inte testa för tidigt :)
Kdbo har du testat menar du??
Hej zandra
Inget har hänt ännu, jag känner lite lite värk längst ner i ryggraden och det kändes en stund som om jag hade mensvärk MEN väldigt mild... Jag är på dag 33.. jag kommer att bli besviken denna månad också säkert..
Hur går det för dig då??? :)
Ja vem vet.. MEN borde du inte ha haft äl nu redan? När ska du på VUL??viilken dag är du på?? vi håller tummarna för varandra..:)
Trasan så spännande nu vi e ungefär lika fast min cykel e oregelbunden MEN som sagt jag känner ryggvärk?? Har du några symptom ???? Hoppas att du e gravid :).
Alltså du brukar ha regelbunden eller??
Trasan o zandra.
jag äter så länge metformin.. För ca 1 -2 veckor sen kände jag hur jag verkligen hade mensvärk( jag tror att det var då jag hade äl) men skrev aldrig upp det så jag vet till nästa gång :( ..
Jag har haft flytningar hela månaden som liknar äl flytningar?!vet inte vad det beror på.. Inte exakt varje dag men typ varannan dag..
Vi får se vem som är först att veta :P
Juste ja sperman som man tror att det är äl flytningar ??
Hh ja det e bra att skriva upp..kul att jämföra senare..:)
Jag ska ladda ner appen.. Det jag inte tycker om är när någon annan håller på o greja med min iPhone då kanske man råkar gå in i appen o läsa allt privata :)
Idag har jag migrän o mår illa.:(
(Brukar alltid må illa när jag har migrän ifall ni undrar) :P
Jag ska nog börja Tempa oxå .. När gör ni det?? På morgonen eller när som helst och vart tempar ni?? :P