Pergotime, följas åt?
Tråkigt Linn, men hoppas det kommer igång snabbt!
Jag har ätit min tredje kur, och det blir nog ingen mer. Får hoppas att äl kommit igång ändå så vi kan fortsätta försöka ändå.
Tråkigt Linn, men hoppas det kommer igång snabbt!
Jag har ätit min tredje kur, och det blir nog ingen mer. Får hoppas att äl kommit igång ändå så vi kan fortsätta försöka ändå.
Nä det blir inget den här, vi har haft väldigt dålig tajming på äl då sambon har varit borta båda gångerna, och han är typ aldrig borta annars. Nästa månad nu kommer jag åka iväg just den helgen som är beräknad, så känns lite segt just nu. Men hoppas att äl kommer igång normalt efter denna pergo boost. Annars får jag ringa till läkaren igen och antagligen börja om.
Stort Grattis Zandra!!! äntligen!!!
Nu när du inte tog pergo den månaden, hade du ändå lika lång cykel som med pergo?
Jag har ju slutat med pergo för tillfället, och undrar när man kan vänta sig äl isf :-P
oj ja det var snabbt kände du något annorlunda innan? än alla pergo fusktgravidecken man får :-P
okej skönt att veta, jag hoppas att äl är lite sen så jag hinner hem, som det ser ut nu är det just dem två dagarna jag är borta på utbildning =/
Ska köra en helt sockerfri vecka nu också får vi se om det kan hjälpa något :D
ja precis. Jag har haft äl på dag 16-17 med pergo varje gång,
känns som det här bara är något lurt nu :-P haha
Håller tummarna för dig Zandra!
Jag skulle fått mens i fredags, haft världens mensvärk hela helgen. Vi har varit uppe i stockholm över helgen på 65-års kalas, så har inte tänkt så mycket på det. Har ju inte ätit någon pergo den här månaden och vi missade äl med en dag. Men så gjorde jag ett test imorse på bim+3 och fick ett super starkt plus! Kan inte förstå det!!!
Tack :)
Jag känner inte så mkt än, lite värk då och då. Ska ringa och kolla imorgon om man får göra tidigt vul, är ju så nyfiken!
Hur går det för dig? Vilken vecka? Vad har du för symptom? :)
Hej. Tyvärr så kan den det, jag fick alla grav symptom man kunde få med pergon efter varje äl! Lycka till!
Jösses vilken mage du har fått!
Jag är i vecka 19 nu och det syns i princip ingenting fortfarande. Men det kanske går fort snart :-P