Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

Pergotime, följas åt?

Jaa lägg på minnet när man haft sex. Fast sambon blir vattnigt iaf dagen efter. Ne jag ska skriva upp imorgon mina symtom OM de inte blir ngt denna månaden så kan jag jämföra :)

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-11 20:30:06 följande:
    Hhh ok hur fixar man mappar på iPhone ?? Har iPhone 5
    dra en app till en annan app o släpp så bildas en mapp :)  har 4an dock men borde väl va samma :)
    Den som väntar på något gott, väntar alltid förlänge?
  • Geléhallon89

Nu har mina flytningar blivit vattniga och lite är genomskinliga kletiga små klumpar. (ursäkta äckel info) :P  och mensverk.   tror med att jag börjar få svamp -_- . dock hade jag det till och från hela graviditeten när jag vänta sonen så de kan va ett bra tecken med :)

• Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-12 12:28:32 följande:
    Ok tack zandra. För mapp info..

Hhhh äcklig beskrivning kanske för män men för tjejer är väl naturligt :P

Hoppas det bli nu nått zandra.. Det med svamp är ett gott tecken tycker jag för jag fick svamp innan jag visste att jag var gravid och haft det under hela graviditeten...jobbigt med gärna svamp än att inte bli gravid:) hhhh

Hur går det för er andra??
    haha det är nog sant ;) ja jag får ta de med ett leende tills annat visats. :P   
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-13 11:13:47 följande:
    Vad skönt att du fick mensen ändå för nu börjar det iallafall hända saker...

Hoppas det blir bättre nästa gång :)

Undrar hur det går för zandra ? Något nytt??
    hih sitter här och läser vad ni skriver :P .   alltså efter att försökt länge så börjar man inbilla sig symtom så vette tusan om illamåendet jag känner är något. dock tidigt än :P man blir tokig.   men har äggstockarna/livmodern sticker o molar än iaf..  hoppas min läkare ringer idag så man får veta om proverna visat nägon äl :) 
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-13 11:23:59 följande:
    Hhh skriv aldrig klart

.........Aa för att inte tro på mina inbillningar hhh och lite yrsel ska vi inte heller prata om :P

Vad dum jag e
    Du är inte dum :P  jag känner illamående och igår smakade brödet mögel så jag höll på och spy så idag vågade jag inte ta de så fick äta knäckebröd hahah :P  brödet är nytt så fanns inget mögel så vette tusan..  sist jag va gravid förra året då ajg fick MA så märkte vi att jag va gravid genom att jag tyckte ALLT luktade bajs. haha skyllde på sambon xD 
  • Geléhallon89
    linnn89 skrev 2013-08-13 12:07:50 följande:
    Hhhhh MEN tänk om du är ...... ?? Jag kom ihåg när jag var gravid då luktade allt konstigt exempel mango som jag älskar kunde jag inte pga tyckte den luktade bensin hhhh
    hoppas!!! ^^   haha så konstigt igentligen hur man kan känna luktar o smaker som just då inte finns :P 
  • Geléhallon89
    Trasan87 skrev 2013-08-13 12:13:51 följande:
    haha Zandra vad du är rolig!

Det kan ju vara ett tidigt tecken att det luktar konstigt Dock mådde jag också illa förra veckan, så det är säkert olika!  
    haha Flört   Ja, fast jag är riktigt duktig på att inbilla mig och mår la illa varje månad typ. :P så får helt enkelt se :) 
  • Geléhallon89

Föresten är det många som får ta ett pergouppehåll under sommaren pga semester? tycker det är rätt dött i de forumet. ;/ 

Svar på tråden Pergotime, följas åt?