• linnn89

Pergotime, följas åt?

Hej zandra jag e på dag 38 nu mer vet jag inte hhhhh...

Jobbigt för dig att sitta o vänta på svar från din läkare. Jag är inte rätt person att spekulera om ägglossning för jag kan inte så mycket om det MEN en sak vet jag antingen är du GRAVID eller INTE gravid :) men det är fortfarande tidigt att veta ??!!

• linnn89

Hhhh undra när jag ska testa om jag nu hinner testa hhhh :) vi håller tummarna för varandra :)

Jag orkar inte vänta....o rädd att bli besviken som vanligt MEN vi får se

• linnn89

Oj zandra så konstigt?ska det göra så ont ? Det med bröstet kan oxå bero på hormonerna alltså pergo.. Om jag var skulle ha ring igen till läkaren.. att bli besviken det förstår verkligen hur det känns ,jag lider med dig .. Ring igen till gyn, du ska väl inte behöva vänta på läkaren OCKSÅ det räcker väl med det vi redan väntar på varje månad ;)

• linnn89

Jobbigt att vänta..din Gyn verkar vara väldigt upptagen..
    Jag mår bra men känner mig oxå svullen o har ont längst ner i ryggraden.. Jag får ont då o då ?!!brukar inte ha ont i Ryggraden...

• linnn89

Va hur vet du att en cysta sprack..?? Jag förstår inte?vad menar du vännen??

• linnn89

Jobbigt zandra.... Hoppas på något positivt iallafall..

Jag har köpt ett test nu.. Tycker ni att jag ska testa idag??eller imorgon på morgonen alltså morgon urin??

Svar på tråden Pergotime, följas åt?