• linnn89

Pergotime, följas åt?

Trasan87 skrev 2013-08-23 21:29:53 följande:

Trasan inväntar Äl som borde vara någon gång nästa vecka smile1.gif Hoppas vi ska hinna mysa något då, det är inte alltid så lätt att hinna och orka med när man jobbar i veckorna!

Har du gjort något mer test linn? känner du något annorlunda? :) 

Jo jag vet.. Det är jobbigt tycker jag när man känner sig pressad ( måste hinna mysa) när man ska sova tidigt och är trött och har jobb o barn.......

Yesss gjorde ett nytt test idag och visade ett tydligt positiv:) ska göra mitt sista test imorgon ( eftersom har ett test över) ska ringa till barnmorska på måndag för inskrivning( hade ringt barnmorska tidigare denna vecka o hon sa att jag ska göra ett nytt om det visar positivt ring för inskrivning)

Känner mig väldigt trött och vill bara sova o lite illamående..har ont i svanken och ömma bröst :)

Lycka till o kör hårt nu.. Uppdatera om det händer något...
  • linnn89

Hoppas hoppas att det blir nått för dig zandra... :) det är spännande att vänta på äl och sen se om man har blivit gravid el ej...

• linnn89

Hej vela.. Jag förstår inte vad det menas med att de är 7mm men förstår illafall att det kanske inte så jätte positivt.. Ska det vara då större ? Och ifall hur många mm ?? Vilken dag är du på?? Hoppas det ser bättre ut idag på VUL ;) vela

• linnn89

Trasan.... grattis för din äl.. Nu börjar det hända grejer... Ni har ju illafall haft " " så du kan ju med stora chanser ha blivit gravid.. Eller mär var det du fick äl?? Vi håller tummarna för dig.. Skönt att det fungerar äntligen, hoppas du får glada nyheter imorgon :)

• linnn89

Jo det sant.. Jag hatar när jag känner mig påtvingad vad det än är för något.. Förra månaden körde vi varannan dag till varje dag hela månaden.. Ändå om man inte hade lust/ork varje gång...

• linnn89

Zandra jag hoppas verkligen att det blir en mer synligt MEN jag ser ju två streck :) hoppas hoppas... När ska du testa igen???

• linnn89

Godmorgon alla som kämpar... Hoppas det blir en dag med fina överraskningar;)

Zandra har du testat idag ??

Svar på tråden Pergotime, följas åt?