• linnn89
    Trasan87 skrev 2013-09-25 19:37:18 följande:

onej linn, hoppas att det är falskt alarm!!!

Jag hoppas men nästan allt tyder på ma :( vf slutar jag inte blöda/ brunblod blandade flytningar det har hållt på i ca 5 veckor... Ena stunden tänker jag att jag är fortfarande gravid o andra stunden är jag säker på MA...sååå tråkigt... Hur ska jag någonsin orka vänta till slutet av nästa vecka
  • linnn89

Hej tjejer.. Jag kommer tillbaka efter mitt mf... Har kisat ut massor med klumpar i måndags och nu blöder jag lite bara..

Jag vill försöka igen nu.. Känner mig så tom just nu.. Jag som var gravid o hade beräknad bf i april... Jobbigt

Men nu så snart jag slutar blöda ska vi börja på nytt igen :)

Hur går det för er alla???

• linnn89

Trasan87 hoppas det händer något på denna kur :)
    Vad händer om du inte blir gravid efter tredje kuren?? Får du något annat då? Hoppas du inte ska behöva det illafall..

Zandra.. Håller tummarna nu ;) hoppas vi får höra glada nyheter snart :)...

• linnn89

Tack zandra jo mår bättre är inte lika ledsen längre har gråtit färdigt nu... Men tyvärr har jag rester kvar.. Jag fick cytotec för att få ut resten men inget har hänt och jag har slutat blöda nästa nu ( bara lite blodiga flytningar) ursäkta min beskrivning. Har tid på fredag för ett ytterligare VUL men jag tror inte att resten kom ut..

Det som är tråkigt att detta ska ta långt tid för jag vill försöka igen..

• linnn89

Menar du allvar? Är du graviiid???

Gratttttttiiiiiiisss äntligen :) en stor kram till dig :)

• linnn89

Oh vad roligt zandra... Vilken lycka jag vet hur det känns :) grattis igen..

Jag vill också bli gravid men har inte fått ut rester efter ma. :( hur ska jag bli gravid då... Har tid igen nästa vecka på Tors orkar inte vänta plus att jag har slutat blöda..

• linnn89

Åhhhh vad härligt zandra att se.. Vilken söt liten... Vad skönt att allt är bra med dig o den lilla :)

För min del så går det väl bra.. Har min första mens nu efter mitt ma. Har haft mycket värk men nu mår jag bra... Vill bli gravid igen o snaaaaart....

Var du orolig pga att du gjorde VUL ??

Svar på tråden Pergotime, följas åt?