• Anonym (M29)

Sår på förhuden

Hej!

jag har haft problem med sår på förhuden i 3 år ungefär, har jag haft samlag några gånger så blir det typ sprickor på förhuden och det svullnar upp utan dess like. Men det brukar läka hyfsat fort. Men nu har det gått över 1 månad och typ inget händer? :O Jag har testat "locobase repair" & olivolja har jag fått tips om. Men det hjälper inte särskilt mycket. Sambon börjar bli lite frustrerad att vi inte kan ha sex. Över 1 månad sen.

Finns det någon annan kräm jag kan testa? Men varför blir det så? Den är torr ganska ofta men krämer hjälper ju inte häller? 

Vill inte gå till hälsocentralen då jag känner 80% av de som jobbar där :P  

• Svar på tråden Sår på förhuden
  • Thespanker

Sluta runka med ettans sandpapper.

• Masken84

Gå till läkaren du kanske har förtrång för hud eller liknande. Har du varit hos läkaren?

• Anonym (M29)
    Thespanker skrev 2013-07-25 12:21:42 följande:
    Sluta runka med ettans sandpapper.
    Moget 
    Masken84 skrev 2013-07-25 12:22:46 följande:
    Gå till läkaren du kanske har förtrång för hud eller liknande. Har du varit hos läkaren?
    Nej det har jag inte, då jag känner alla där typ. Måste åka till en annan stad då :P 
  • Thespanker
    Anonym (M29) skrev 2013-07-25 12:27:58 följande:
    Moget 
    Nej det har jag inte, då jag känner alla där typ. Måste åka till en annan stad då :P 

Moget
  • Anonym (M29)

Verkar ju vara lika sanlådsnivå här som på flashback, trodde bättre.....

• Anonym (M29)
    Anonym (M29) skrev 2013-07-25 12:30:42 följande:
    Verkar ju vara lika sanlådsnivå här som på flashback, trodde bättre.....
    sandlådenivå*
  • Elin 821

Det kan inte vara svamp? Låter väl kanske inte så troligt om det har varit så i över 3 år men det kanske är värt att testa att slänga på lite Pevaryl eller liknande?

• Anonym (M29)
    Elin 821 skrev 2013-07-25 12:39:23 följande:
    Det kan inte vara svamp? Låter väl kanske inte så troligt om det har varit så i över 3 år men det kanske är värt att testa att slänga på lite Pevaryl eller liknande?
    Kanske, men det kliar inte och är inte irriterande. 
  • Anonym (M29)
    Elin 821 skrev 2013-07-25 12:39:23 följande:
    Efter har läst symptomer så kanske det kan vara svamp. Tack ska testa krämen! :)
  • Elin 821

Varsågod, hoppas det hjälper :)

Svar på tråden Sår på förhuden